Селена Гомес, чрез своята марка Rare Beauty, направи стратегически ход за навлизане в индийския пазар, като ангажира популярния индийски инфлуенсър и бeзспорен бюти пионер — Анкуш Бахугуна.
Rare Beauty кани Анкуш Бахугуна на международното лансиране на своя първи аромат – Eau de Parfum, което се проведе през юли, след като марката официално се появи на индийския пазар чрез Sephora през март 2024 г.
С над 1.4 милиона последователи в Instagram и популярна серия „Wing It With Ankush“, Анкуш се откроява чрез хумор, социален коментар и грим уроци, и привлича главно поколение Z и милениалите в Индия.
Анкуш бе единственият индийски и мъжки креатор сред около 30 международни beauty инфлуенсъри, поканени в ексклузивно събитие в Малвъри, Калифорния. Там той сподели незабравимо преживяване, готвейки тирамиcу с Гомес (и нейния годеник, Бени Бланко). В публикациите си в Instagram той сподели: „Just casually baking Tiramisu with @selenagomez! What is this life!… Imagine being the ONLY Indian & the only guy…”



Маркетингова стратегия на Rare Beauty:
Стратегията е умишлено да се гради емоционална връзка с индийската аудитория чрез инфлуенсъри, които са релевантни и доверени. Според данни от WeArisma, инфлуенсърското съдържание може да донесе до 19‑кратен EMV и достига до 26 пъти повече потребители спрямо брандовите канали. Индия пък се очаква да бъде будещ пазар със стойност USD 28 милиарда към 2026 г.

С този ход Rare Beauty демонстрира ефективно навлизане и адаптация към индийския пазар, а Анкуш Бахугуна се утвърждава като глобална фигура в красотата и дигиталното влияние.
Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/