Нова услуга на инфлуенсъри изпреварва фотографите

09.08.2024

Нов тренд в сватбената индустрия набира популярност, тъй като все повече двойки наемат създатели на съдържание за сватби, за да заснемат и споделят специалния си ден в социалните мрежи.

BBC отбелязва в доклад, че според последните наблюдения в индустрията и разкази от професионалисти в тази област, новата услуга предизвиква традиционните роли на сватбената фотография и видеография.

Създателите на съдържание за сватби използват смартфони, за да събират видеоклипове и снимки по време на събитието, трансформирайки ги в готови за Instagram видеа за незабавно споделяне в социалните мрежи.

Този бърз срок на изпълнение, често в рамките на 24 часа, контрастира с многоседмичното чакане, което обикновено се свързва с професионалните сватбени фотографски услуги.

„Предоставяйки на моите двойки пълен албум от техните любими нефилтрирани моменти на следващия ден, облекчава натиска върху тях и техните гости, позволявайки на всички да се потопят изцяло в празненството,“ споделя Тифани Сиарило, 28-годишен създател на съдържание от Молд, Флинтшър, в Instagram.

Тя съобщава, че бизнесът ѝ процъфтява, откакто предлага тези услуги от юли 2023 г.

„Създаването на сватбено съдържание е голямо и ще расте… ще стане глобално,“ предвижда Сиарило.

@brideandbreakfast

In the era of TikTok and Instagram Reels, wedding content on social media has also evolved. You’ll likely find video transition trends with the entourage, or before and after videos of wedding venues on your For You and Explore feeds 📱⁠ ⁠ And with that evolution comes a new type of supplier: the Wedding Day Content Creator. As the name suggests, this is someone who can deliver output specifically made for social media. Wedding Content Creators use their smartphones as their main tool to capture those candid, behind-the-scenes moments during your special day, which you can then post on your TikTok or Instagram account 😲⁠ ⁠ What do you think? Would you hire a wedding day content creator? Let us know your thoughts in the comments! ❤️🙌🏻 #fyp #weddingtiktok #WeddingIdeas

♬ Aesthetic – Tollan Kim

BBC отбелязва, че трендът се движи от желанието на двойките за моментално удовлетворение и възможността да споделят сватбените си моменти бързо в социалните мрежи.

Софи Уедж, последна клиентка на Сиарило, платила £400 за осем часа услуги за създаване на съдържание на сватбата си и наела традиционен фотограф за £2,000.

„Получавате възможността да видите зад кулисите и неполираните снимки—това, което не виждате като булка и младоженец, но всички останали виждат, и аз обожавам това,“ отбелязва Уедж.

Професионалистите в индустрията оценяват, че хиляди създатели на съдържание за сватби оперират в Обединеното кралство. Сиарило съобщава, че е част от Facebook група с над 200 такива професионалисти.

Зоуи Бърк, редактор на Hitched.co.uk, цитира данни от последния им доклад за тенденциите, които показват, че търсенето на създатели на съдържание е нараснало с 586% в сравнение с предходната година.

„Докато всички сме обсебени от краткоформатно видео съдържание и незабавни качвания в социалните мрежи, ще има място за тази роля на сватбите,“ отбелязва Бърк.

Трендът не се ограничава само до сватби. Джесика Шоун, друга създателка на съдържание от Флинтшър, съобщава, че услугата се разширява, за да покрие момински партита и кръщенета.

Тя приписва растящата популярност на влиянието на известни личности, отбелязвайки, че социални медийни инфлуенсъри като Зоуи Хейг споделят съдържание, създадено от създатели на техните сватби.

Все пак, възходът на създателите на съдържание за сватби не е без предизвикателства. Сиарило признава, че има „стигма“ в индустрията, като някои традиционни фотографи и видеографи гледат на създателите на съдържание като конкуренция.

Тя твърди, че услугите са допълващи се, а не конкурентни, заявявайки: „Ние предлагаме съвсем различен ъгъл от това, което те предлагат.“

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Данни от проучването „Икономика на създателите на съдържание“ от Delloite