TreSemmé стартира кампанията „Get TF Out of Bed“ с парти тур и социална серия

15.08.2025

Марката за грижа за косата TreSemmé (Unilever) обяви новата си мултиканална кампания „Get TF Out of Bed“, вдъхновена от идеята за бърза трансформация от „току-що станах“ до готов за парти външен вид. С основен акцент върху A-List Collection Dry Texturizing Spray, инициативата комбинира реални събития, поп-ъп изживявания и съдържание в социалните мрежи.

Парти тур в пет големи града

В партньорство с Eventbrite, TreSemmé организира поредица от събития в Маями, Нашвил, Лос Анджелис, Чикаго и Ню Йорк. Турнето стартира през август и ще продължи до средата на септември 2025 г.

Специалният TRESemmé Touch-Up Truck – мобилен pop-up салон – ще предлага експресно стилизиране за първите посетители, запазили място чрез Eventbrite. Първите спирки са:

  • Маями – 15 август, Lincoln Road, South Beach
  • Нашвил – 22 август, Broadway

Социална видеосерия с популярни лица

Кампанията включва и тричастна видеосерия „Get TF Out of Bed!“, разпространявана в YouTube и други социални канали на TreSemmé. В нея ще участват популярни инфлуенсъри и личности като:

Целта е да се покаже как само с няколко спрея и малко вдъхновение можеш да се превърнеш в звездата на вечерта.

@tresemme

GUYS WE JUST FOUND OUT THAT ACTUALLY…EVERYTHING IS GLOSS. @paige_desorbo @charissa_fawn #gloss #paigedesorbo

♬ original sound – TRESemmé – TRESemmé

От леглото до подиума – връзка с NY Fashion Week

Финалът на тура ще съвпадне с New York Fashion Week (11–16 септември 2025 г.), където A-List Collection ще бъде представена на модни ревюта и ексклузивни after-party събития. Продуктът вече се предлага ексклузивно в Target на препоръчителна цена от $11.99.


Маркетингова стратегия и контекст

Кампанията адресира популярната сред Gen Z тенденция „bed-rotting“ – прекарване на деня в леглото без активност. Вместо това, TreSemmé предлага бързо решение за „събуждане“ и връщане към социалния живот.

За първото полугодие на 2025 г. Unilever отчита приходи от $34.45 млрд., с ръст от 3.4% спрямо 2024 г., като 15.5% от тези приходи са инвестирани в маркетинг. Половината от рекламните инвестиции са насочени към социални мрежи – подход, който тази кампания ясно следва.


Заключение

Със смела концепция, силно присъствие в социалните медии и директен контакт с потребителите чрез събития, TreSemmé затвърждава позицията си като марка, която разбира ритъма на съвременната аудитория – и я кара да стане от леглото готова за светлината на прожекторите.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Ради Бичева- Здравословен начин на живот, Здравни съвети, Инсулинова резистентност