Където инфлуенсърите и брандовете споделят

100 000 последователи за 6 месеца в TikTok – Даниел от ardes.bg с бързи съвети и идеи

0


Даниел Димитров стои зад TikTok профила @ardes_fans, който събира над 150 000 фенове на ardes.bg и това го превръща в един от най-големите български корпоративни профили тази социална мрежа.

Малко хора знаят, че още в 5-ти клас Даниел успява да развие канал с над 20 000 последователи за вицове и забавни снимки във Facebook. За нас това е удивително постижение, затова искаме да разберем повече за личността и дейността на този така артистичен и забавен професионалист.

Дани завършва в ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“, специалност „Анимация в туризма“, а в същото време изучава и актьорско майсторство. По-късно прави завой към „Икономика и търговия“ в Икономически университет Варна, но не изостава най-любимото си занимание – комуникация с цел полезна информация и забавление.

Работи като продавач-консултант на техника в магазините на ardes.bg, обработва и снима видеа и поддържа още 2 бизнес профила в TikTok, а на 06-ти октомври ще направи демонстрация на live shopping, в която не просто ще продава технолгочини продукти от ardes.bg, а и ще обучи онлайн търговците как да го правят за своите бизнеси.

Ти си TikTok мениджър на Ardes.bg, разкажи ни какви точно активности включва твоята позиция?

Работата много ме зарежда, защото е изключително творческа и е свързана с генериране на нови идеи. Моята лична цел е с всеки изминал ден да се усъвършенствам в това, което върша и да вдигам непрекъснато нивото на канала с ново полезно и творческо съдържание, което да кара хората да искат да знаят повече.

Защо избра TikTok за твоя професионален път?


@danidimitrovd Кога минаха 101 години 🥲 #bgtiktok ♬ original sound – Trimitrov

Всичко започна от чисто любопитство с личния ми канал- “DaniDimitrovD ”, където направих първото си видео с 200 хил. гледания, в което снимах един изоставен танк. Там качвам и различни мои актьорски превъплъщения. После видях възможност за бизнеса да доставя стойност на нашите клиенти, като представям полезни видеа по забавен начин. Не мога да кажа, че това ще бъде моя професионален път, но към момента съм се отдал на страстта си да творя в TikTok и да давам най- доброто от себе си.

*Fun fact* 90% от хората имат компютър или телефон, но не знаят как да ги използват пълноценно. Те могат да цъкат в Инстаграм или Гугъл, но настройките и опциите често са „тъмна Индия“, която се опитвам да осветля.

Продава ли Ardes.bg през TikTok и как мерите резултати точно от тази социална мрежа?

За мен не са толкова важни продажбите, колкото да давам полезна информация на нашите фенове, чрез ревюта, упътвания как да стигнат до магазините на Ардес, „хакове“ за твоя компютър или телефон, интервюта, скечове и др. За това мога да кажа, че нашето мерило са многобройните положителни коментари и интерес от страна на последователите ни.

Колко време ти отне да развиеш канала @ardes_fans в TikTok и колко души ти помагат в ежедневния процес?

Каналът вече е на почти година. Стартирах го с моя приятел и партньор – Данаил, на когото съм много благодарен за проявената инициатива да направим канала и да го развием до 100 000 последователи за по-малко от 6 месеца! Сега развивам канала със сестра ми – Лидия, която много ми помага с идеи и заснемане на видеата.

Кои са ключовите характеристики на едно TikTok видео, за да получи повече от 1000 гледания?

Искате да чуете формулата на Тик-Ток за много гледания? Явно искате и много Тик-Токъри да ме намразят (смее се). Не ти трябва най-добрия телефон, нито най-гениалната идея. Формулата е да качваш интересно съдържание и чрез „кукички“ да грабнеш вниманието, задържайки го с качествена информация. Ако гледате TikTok-a ни “Ardes_Fans” по-често, ще видите каква е правилната стратегия 🙂

От какво се водиш при създаване на съдържание за TikTok – от продукти, които трябва да промотирате, от трендовете в мрежата или имаш друга стратегия?

Водим се от интереса на аудиторията. Ако искат лаптоп до 1500 лв. или „хак“ за телефон или компютър, ще направим такъв клип. Целта ни е да правим всеки месец по нещо иновативно и полезно за аудиторията ни.

Защо се включваш в събитието на eCommerce Academy, предизвикателство ли е за теб да направиш live shopping по време на жива бизнес конференция? Как се подготвяш?

Благодарен съм на организатора на събитието – Никола Илчев, който ме покани да водим заедно събитието на Liveshopping.bg. Много ме вдъхнови идеята му да направим едно уникално шоу за най-готиния live shop в България! За това се подготвяме като правим постоянни онлайн срещи, където мислим шантави сценарии за продуктите, обсъждаме идеите, сценария, ъглите. Със сигурност това е голямо предизвикателство за мен, защото както се казва – едно е да хванеш камерата и да правиш стотици кадри, докато не хванеш точния, но съвсем друго е да излезеш на сцената и да имаш само един кадър, който искаш не искаш, ще се качи и ще се гледа в реално време (смее се).

Кажи ни какво очакваш да се случи в социалните мрежи през следващите месеци и година, какви тенденции забелязваш в бизнес акаунтите най-вече?

Последната година забелязвам зачестяване на кратките видеа и сдъвканото съдържание. Смятам, че скоро в социалните мрежи ще стане все по-масово да се прави подобен контент и краткото да стане изкуство на изтънчеността. Бих разказал повече в по-дълго интервю.

Дай няколко съвета на всички онлайн магазини, които много искат да започнат канал в TikTok, но буквално не знаят как да изградят своята стратегия, кой да го поддържа и какви видеа да качват, колко често. Кое е най-трудното в тази социална мрежа и кое най-лесното?


Преди в TikTok се правеха стотици хиляди гледания много лесно. Но вече става все по-трудно да се популяризираш и трупаш гледания, защото TikTok нагаждат алгоритъма всяка седмица и идеята най-вероятно ще стане след като гледат клипа напълно, да се популяризира на повече и повече хора.

За това най-лесното, което може да се направи, е да се създаде профил и да се качва каквото и да е, когато и да е, защото профилът ще е нов и автоматично ще се показва на много нови потребители.

Най-трудното ще е задържането на вниманието на тези потребители, защото след време омръзваш на аудиторията и спират да те гледат.

@ardes_fans Replying to @…offxgogo Коментирай любимия ти цвят!😝🔵 #ardes #foryou #fypbg #лаптоп #HPpavillion #тиктокбългария ♬ Left right x Pak vong x Rindu semalam x Meneketehe – Dede Kelvin

Ако искате да видите как Даниел, ardes.bg и eCommerce Academy провеждат live shopping събитие в рамките на бизнес конференцията за електронна търговия и дигитален маркетинг eCA Conference New Trends, можете да го направите като посетите физически конференцията или гледате на живо тук: https://www.liveshopping.bg/ на 06.10.2022 в 10 часа сутринта.

Няма коментари

Подобни