Adidas ще продължи да продава продуктите Yeezy, но без името Yeezy

11.11.2022

След като Adidas  взе решение да се раздели с Кание Уест заради поведението на дизайнера, компанията понижи  прогнозата за приходите си за 2022 г. Прекратяването на линията Yeezy намалява наполовина печалбите на компанията. Сега Adidas очаква до 250 милиона евро нетен доход.

Главният финансов директор Харм Олмайер изясни, че Adidas е единственият собственик на правата за интелектуална собственост на минали, настоящи и бъдещи дизайни и че ще продължи да ги използва от следващата година,  но без името Yeezy.

Отпадането на линията Yeezy не е единствената пречка, с която Adidas се сблъсква. Войната в Украйна, растящите разходи и глобалната икономика също допринасят за понижаването на прогнозата за приходите.

Въпреки загубите, Adidas ще продължи да си сътрудничи с други марки и инфлуенсъри, като новото им партньорство с Gucci.

Плановете на Adidas да продължи да продава линията Yeezy, но под друго име, и мащабирането на други продуктови линии може да помогне на компанията да възстанови по-голямата част от загубите си през следващата година.

Анализаторите изразиха своите съмнения дали без името Yeezy компанията би могла да постигне сумите, които обувките Yeezy са натрупали. Те също смятат, че обувките ще продължат да бъдат синоним на Уест и това може да доведе до намалено търсене.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Как да използваме Brand Ambassаdors за промотиране на международно събитие