Ново проучване от платформата за потребителско изживяване Emplifi установи, че степента на ангажираност за Instagram Reels е отбелязала повишение през третото тримесечие на 2022 г., докато средните проценти за останалите видове съдържание не са се променили.
Степента на ангажираност, която Instagram Reels предизвиква, е с 35% по-висока от другите типове съдържание. След тях се нареждат каруселите, видео формата и изображенията.
Около 80% от марките са публикували поне един reel през третото тримесечие, което бележи увеличение от 41%. Reels се превърна и в най-популярния тип формат в спорта.
Reels превъзхожда TikTok в средния обхват с голяма разлика (63% към 37%). Брандовете са забелязали повече взаимодействия и гледания в Instagram.
Източник: Emplifi
Ръстът на последователите за марки в TikTok продължава да се покачва и стига до 200%. Краткото видео е жизненоважна част от маркетинговия микс на марките, това се доказва и през 2022 г. А социалните платформи продължават да увеличават своите видео възможности.
За да увеличат максимално обхвата и ангажираността, брандовете трябва да инвестират ресурсите си за съдържание във формати и в платформи, които резонират с тяхната аудитория.