Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Instagram Reels бележат 35% ръст на ангажираността през третото тримесечие на 2022

0

Ново проучване от платформата за потребителско изживяване Emplifi установи, че степента на ангажираност за Instagram Reels е отбелязала повишение през третото тримесечие на 2022 г., докато средните проценти за останалите видове съдържание не са се променили.

Степента на ангажираност, която Instagram Reels предизвиква, е с 35% по-висока от другите типове съдържание. След тях се нареждат каруселите, видео формата и изображенията.

Около 80% от марките са публикували поне един reel през третото тримесечие, което бележи увеличение от 41%. Reels се превърна и в най-популярния тип формат в спорта.

Reels превъзхожда TikTok в средния обхват с голяма разлика (63% към 37%). Брандовете са забелязали повече взаимодействия и гледания в Instagram.

Източник: Emplifi

Ръстът на последователите за марки в TikTok продължава да се покачва и стига до 200%. Краткото видео е жизненоважна част от маркетинговия микс на марките, това се доказва и през 2022 г. А социалните платформи продължават да увеличават своите видео възможности.

За да увеличат максимално обхвата и ангажираността, брандовете трябва да инвестират ресурсите си за съдържание във формати и в платформи, които резонират с тяхната аудитория.

No comments

Подобни

Amazon с програма за инфлуенсъри

Amazon Influencer Program дава възможност на инфлуенсърите да се запишат в нея, да създадат свой собствен “магазин” (storefront) с артикулите, които препоръчват и да продават ...