29 инфлуенсъри и представители на бизнеси и агенции + 4 бранд казуса + 6 часа разговори и полезна информация + много разменени контакти и основа за потенциални партньорства
На 13.12.2022 Инфлуенсър Медия България и Radostna (Радостина Христова) събраха 29 инфлуенсъри, представители на агенции, брандове и фотографи, за да говорят и практикуват инфлуенсър маркетинг.
Събитието беше разделено на 4 части:
- за инфлуенсъри
- за представители на брандове
- за агенции и подкрепящи услуги (фотографи, асистенти)
- нетуъркинг и снимки
По време на срещата присъстваха 10 представители на бизнеси и 7 на агенции, 9 инфлуенсъри, както и 3-ма фотографи. Всяка част от събитието беше проведена с теория и практични задачи, за които следните фирми се погрижиха с продукти и интересни инфлуенсърски казуси:
100 % натурален крем Dermax
Натурална козметика Calinachi
Кафе напитки Hell Energy
Секс играчки и продукти от Cleopatra
В първата част поставихме на фокус профилите и представянето на инфлуенсърите пред потенциалните клиенти, цените и партньорските програми, които могат да им предложат, без да чакат винаги брандовете да се свържат с тях.
Тук казусите бяха с продукти на кремове Dermax и маска за лице на Calinachi, а инфлуенсърите трябваше да решат дали да работят и с двете, само с единия или да откажат предложение за колаборация и от двете фирми.
Обсъдихме дали тези продукти са конкуренти, как биха ги представили в един месец и спрямо съдържанието на инфлуенсърите по принцип кой би паснал повече на профилите им. Някои избраха само Dermax, заради заздравителните му свойства на рани и проблемна кожа, други предпочетоха да рекламират само Calinachi на база натурални съставки и ефект за кожата, а трети приеха и двете поръчки и с ясна идея и концепция как да ги представят, така че да няма объркване сред аудиторията им и да се разграничат както като брандове, така и като действие.
Втората част, посветена на брандовете, представителите на фирмите също чуха информация за цените на услугите от инфлуенсъри, как и защо да ги ползват, но най-вече кога са готови да вкарат инфлуенсър маркетинг в дейността им.
Казусите тук бяха от енергийно кафе Hell и продукти от секс магазина на Cleopatra.
Брандовете трябваше да разиграят търсене на инфлуенсъри за тях на база нуждите за комуникация, както и какъв тип съдържание биха изискали. При първите продукти беше важно всички послания да съобщават, че това е айс кафе, а не енергийна напитка, докато при вторите деликатност и естетически издържана комуникация при секс играчките и разбира се аудитория 18+.
В последната част бяха споделени цени и начин на работа с фотограф, видеограф и асистенти на база дългосрочни партньорства и ясно зададени изисквания от всички страни – бранд, инфлуенсър, изпълнители на допълнителни услуги.
Свободната нетуръкинг част в Taste Place Station започна с обща снимка и премина в бизнес и забавни разговори, размяна на контакти и бъдещи планове за 2023.
Събитието приключи с най-издръжливите гости към 22 часа, а преди това всички получиха подаръци от Dermax, Calinach Cosmetics, айс кафе Hell и специални метални чаши от тях, секс играчки от Cleopatra.
Можете да предположите кои подаръци предизвикаха най-разпален интерес и демонстрация 🙂 Красивата арка за снимки е дело на Glow Events by Irina Nukov, а за снимките се погрижиха Калоян Димитров, Галена Жикова (продуктовите) и Стефан Димитров.
Снимки можете да видите албума “Практична празнична сбирка на инфлуенсъри и брандове” във Facebook страницата ни и ако темата ви е интересна, следете редовно influencermedia.bg, както и групата Инфлуенсъри и блогъри срещат брандове за работа, за да разберете кога, къде и какви ще бъдат следващите ни събития и срещи.
Тук можете да видите и как протече партито в Culture Beat на 11.10.2022 Influencers meet Brands:
В случай, че някоя от темите или брандовете са предизвикали въпроси или коментари, винаги можете да пишете на radostna@influencermedia.bg, за да ги споделите.