Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Инфлуенсъри срещнаха брандове и агенции за парти и бъдещи партньорства (СНИМКИ)

0

На 11.10.2022 се състоя първата неформална среща между членове на групата “Инфлуенсъри и блогъри срещат брандове за работа”, на която присъстваха над 160 представители на агенции, брандове и създатели на съдържание в Culture Beat Club.

Събитието беше официално организирано от Инфлуенсър Медия България и Radostna, която заедно с Радослав Илиев бяха водещи на срещата.

Amplifame – приложението за инфлуенсъри и

Try Again – магазинът за second hand дрехи бяха основни партньори и предоставиха изненади и подаръци на гостите.

В първото предизвикателство към гостите се включиха две инфлуенсърки и два бранда – Taxi Me & 6th Sense лазарен център. Те успяха да представят дейността си и да проверят пред всички дали биха могли да партнират заедно. Подаръците за тях бяха от shop.radostna.com.

Във второто предизвикателство още два бранда се представиха – Infinity Toy Box и премиум фитнес продукти. Двете дами – Боряна и Цветелина – успяха да развълнуват инфлуенсърите за съвместна работа.

Докрая на вечерта присъстващите успяха да се снимат пред къта на Try Again и собственичката Станислава Симидчийска да награди един с ваучер на стойност 100 лв.

360-градусовата будка за видео беше част от представянето на Amplifame, където инфлуенсърка спечели 200 евро под формата на партньорство с приложението, а представител на агенция Digital Ninja си тръгна с абонамент на стойност 1200 евро от Flameinjoy (компанията създател на Amplifame).

Фотографите на събитието Боян Христов, Атанас Китанов и Емил Николов се погрижиха да запечатат миговете на комуникация от вечерта.

Декорацията беше дело на Ирина Нукова от Glow Events by Nukova.

Тепърва ще видим реализираните партньорства, а настроението, усмивките и чудесните разговори може да усетите от

СНИМКИТЕ ТУК.

Не забравяйте да тагвате:

@influencermediabg във Facebook

@amplifame в Instagram

@tryagainshopbg в Instagram

@radostna в Instagram

@glowevents_by_nukova в Instagram

И следете новини, за да знаете кога и къде ще бъде следващата нетуъркинг среща между инфлуенсъри, брандове и агенции.

Контакти от регистираните за събитието ще получи всеки, който е дал разрешение да бъдат споделени.

No comments

Подобни

Collabs е новата програма на Shopify, която цели създателите на съдържание да печелят повече пари директно в платформата

Shopify Collabs е поредната програма, която свързва търговците с инфлуенсъри или създатели на съдържание с цел партньорство и повече продажби. За да станат част от ...