Coca-Cola обяви нова глобална кампания, фокусирана върху междуличностните връзки, създадени, когато хората споделят храната си. Вдъхновението зад „Рецепта за магия“ идва от изследване, което показва, че повече от 80% от хората искат да споделят храната си по-често, а над 65% смятат, че се свързват с другите, когато се хранят заедно.
Кампанията ще се излъчва в САЩ, Канада, Латинска Америка, Европа, Япония и други ключови пазари. Създателят на съдържание и супермоделът Джиджи Хадид е основното лице в тази реклама. А китайският актьор и кулинар Ян Янг и мексиканският кулинарен инфлуенсър Оскар Меза са сред другите лица, които участват.
Освен видеоклипа с участието на Хадид, ще бъде представено допълнително съдържание, представящо и останалите лица в кампанията по телевизията, социалните медии и билбордове, наред с други канали.
Кампанията е предназначена да има широк обхват, като същевременно е значима и на местно ниво. „Рецепта за магия“ ще бъде подкрепена от приблизително 750 релевантни за пазара инфлуенсъри и създатели на съдържание.
Кои ли български лица ще видим в „Рецепта за магия“ 2023?
Вижте и