Coca-Cola Zero Sugar избира инфлуенсъри, за да привлече Gen Z

Coca-Cola Zero Sugar стартира глобална кампания, ръководена от инфлуенсъри, наречена #TakeATaste, в опит да привлече повече тийнейджъри. Шестима глобални инфлуенсъри са включени в тийзър видео в Instagram и TikTok. Кампанията включва също и анимационен късометражен филм, плакати, телевизионен спот по време на March Madness, две мобилни игри с кодове за безплатно тестване и други активности.

#TakeATaste цели да запази вниманието към Coca-Cola Zero Sugar, който е един от най-добре представилите се продукти на марката. Продажбите в долари са нараснали с 30% във всички канали за търговия на дребно в САЩ през първите девет месеца на 2022 година. Coca-Cola се фокусира все повече върху по-младите потребители и има за цел да ги ангажира чрез забавен и безгрижен тон.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Darrinelle – Mайчинство, пътуване, козметика, мода