Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Coca-Cola Zero Sugar избира инфлуенсъри, за да привлече Gen Z

0

Coca-Cola Zero Sugar стартира глобална кампания, ръководена от инфлуенсъри, наречена #TakeATaste, в опит да привлече повече тийнейджъри. Шестима глобални инфлуенсъри са включени в тийзър видео в Instagram и TikTok. Кампанията включва също и анимационен късометражен филм, плакати, телевизионен спот по време на March Madness, две мобилни игри с кодове за безплатно тестване и други активности.

#TakeATaste цели да запази вниманието към Coca-Cola Zero Sugar, който е един от най-добре представилите се продукти на марката. Продажбите в долари са нараснали с 30% във всички канали за търговия на дребно в САЩ през първите девет месеца на 2022 година. Coca-Cola се фокусира все повече върху по-младите потребители и има за цел да ги ангажира чрез забавен и безгрижен тон.

No comments

Подобни

Биляна Тодорова – Предприемачество, ежедневие, здравословно хранене, рецепти

Име: Биляна Тодорова Instagram профил: 1_meter_chocolate Facebook профил: Bilyana Todorova – 11 000 последователи                                     1 METER CHOCOLATE –  33 000 последователи                                     Духовно и ...