Dudesku.com: Ще работим с инфлуенсъри, които споделят ценностите на бранда ни и имат последователи, на които биха допаднали продуктите ни от корк

06.08.2023

Поредицата ни с кандидатите да бъдат „Звездите на електронната търговия“ в България включва онлайн магазини, които участват в конкурса eCommerce Academy Awards 2023. Dudesku.com е бизнес с мисъл за природата и отношение към стила. Всички продукти на сайта са от корк и портфолиото постоянно расте, защото и в България ценителите му се увеличават.

Преди да разберем какво споделя Диляна Славова от dudesku.com, нека дадем нашите предложения за подходящи инфлуенсъри, с които да партнира нейния бизнес, а след края на интервюто вие коментирайте дали би се получила смислена, красива и ефективна колаборация.

Бизнесът е със сериозно отношение към зелените практики, екосъобразност и модата, така че първите, които бихме предложили са част от списъка ни с популярни зелени инфлуенсъри, а именно:

Рада Бонева
https://www.instagram.com/radah.b/

Симона Стилянова
https://www.instagram.com/zerowastesofia/

Бихме добавили и

Мари Шуманова
https://www.instagram.com/marie_.__/

Калина Николова
https://www.instagram.com/f_gal/,

защото момичетата имат усет за хубавото и стилното, правят невероятно красиви видеа и определено знаят какво е модно, отличават се както онлайн, така и офлайн, като не губят връзка с природното.

Сега към интервюто с Диляна:

Кои са вашите основни канали за реклама и комуникация?
Основните канали за реклама и комуникация са фейсбук, инстаграм и сайтът. Имаме профил и в TikTok. Включили сме и развиваме и имейл маркетингът, като начин за популярност.

Вярвате ли на инфлуенсърите в България и според вас каква работа могат да ви свършат?
Инфлуенсърите в България са много популярни и са се превърнали в доверен източник на информация за потребителите у нас. Те могат да бъдат полезни с разпознаваемостта на един бранд, да достигне до по-голяма аудитория. Да покажат видове продукти и техните ползи.

Имате ли нужда от работа с инфлуенсъри и защо? 
Важно е да се работи с инфлуенсъри, които споделят ценностите на един бранд и имат последователи, на които биха допаднали продуктите ни.

Какъв % от бюджета за дигитален маркетинг бихте отделили за работа с инфлуенсъри? 
За работа с инфлуенсъри бих отделила от 30-50% от бюджета за дигитален маркетинг.

С какви лица бихте искали да работите, ако решите да заложите на посланици на бранда? 
Лицата, с които бих работила първо трябва да харесват нашите продукти. Да обичат да са различни, да харесват природата.

Какво планирате като маркетинг усилие за повече публична подкрепа в последния етап на конкурса eCA Awards 2023 “Звездите на онлайн търговията” за избор на любим магазин на публиката?
За повече подкрепа в конкурса ще заложим на рекламни кампании и материали, които ще показват нашето участие, за да достигнем до повече хора и им покажем , че могат да ни подкрепят като гласуват за нас.

Пожелаваме успех на dudesku.com в конкурса, а вашият онлайн магазин все още може да се включи в eCA Awards 2023. Срокът за кандидастване е 31.08.2023 и се случва тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Студен чай Lipton се превърна в най-обсъждания бранд по време на Sziget Festival 2023, благодарение на 30 инфлуенсъри и свежи активации