P&G се възползва от звездната сила на най-следвания акаунт в TikTok с новото риалити шоу, фокусирано върху Khaby Lame. Ненаписаната поредица е част от инициативата на гиганта за пакетирани стоки Widen The Screen, насочена към усилване на разнообразни гласове и разширява работата си с Group Black, медийна компания, която се позиционира около инклузивността. Widen The Screen стартира през 2021 г., докато Group Black осигури инвестиция на стойност деветцифрена сума от P&G през 2022 г.
“Khaby Is Coming To America” следва Lame, сенегалски италианец, докато изследва различен американски град във всеки 20-минутен епизод. Гост-звезди включват Алиша Кийс, Джон Батист, Дейвид Бекъм и Стивън А. Смит, свързвайки конвенционалните знаменитости и новия тип медийни звезди. P&G и Group Black виждат междкултурна възможност в представянето на хумора на Лейм на нови зрители в САЩ.
Популярността на Лейм рязко нарасна през последните години благодарение на неговите хумористични видеа, много от които представляват безмълвни реакции на абсурдни „лайф хак“ инструкции. Въпреки че формулата на Лейм е проста, той има над 162 милиона последователи в TikTok и се нарежда сред топ 50 най-следвани създатели в Instagram.
Други марки също се възползваха от растящото културно влияние на Лейм. Пепси го ангажира за рекламна кампания, която стартира преди две години. Лейм също играе важна роля в маркетинга на State Farm около Super Bowl LVII.
Източник на новината: https://www.marketingdive.com/