LinkedIn съобщава за увеличение на активността на изпълнителните директори (CEOs)

18.10.2024

Въпреки че е трудно да се каже точно колко, тъй като LinkedIn не споделя много конкретни данни, употребата на LinkedIn се увеличава, като все повече хора се обръщат към професионалната социална мрежа, за да споделят новини, свързани с бизнеса, с все по-ангажирана аудитория.

Това до известна степен се дължи на промените в Twitter (сега X), което доведе до преминаване на много професионални дискусии към други приложения. LinkedIn се оказа основен бенефициент, а днес LinkedIn сподели нова информация за това колко от тези дискусии идват от ръководители от висшето управленско ниво.

„През последните пет години в САЩ има 35% увеличение на професионалистите на високо управленско ниво (C-suite) в LinkedIn, а в Обединеното кралство ръстът е 30%. Също така има 23% увеличение на публикациите от главни изпълнителни директори (CEO) в световен мащаб година след година, а съдържанието им получава четири пъти повече ангажираност в сравнение с друго съдържание от членовете на LinkedIn.“

Това има смисъл. Главните изпълнителни директори са хора с опит и влияние, и поради това членовете на LinkedIn обръщат внимание на това, което имат да кажат в приложението. Всъщност LinkedIn съобщава, че главните изпълнителни директори виждат средно 39% увеличение на последователите си, след като увеличат честотата на своите публикации.

Но защо това увеличение на активността? Главните изпълнителни директори често твърдят, че просто нямат време да публикуват в социалните медии, въпреки натиска от страна на PR специалистите. Но сега те намират повече време и мотивация да бъдат по-активни.

Какво предизвиква тази промяна?

Част от това може да е свързано с последния набор от инструменти за изкуствен интелект и опростени процеси за автоматизиране на създаването на съдържание. Главните изпълнителни директори, които имат ограничено време, сега могат да използват генеративен изкуствен интелект, за да създават по-впечатляващо и резонансно съдържание или да обобщават идеите си в по-достъпна форма, с помощта на PR професионалисти и редактори за подобряване на своето послание.

Все повече платформи интегрират инструменти за изкуствен интелект в своите системи за публикации (включително LinkedIn), и може би главните изпълнителни директори сега имат повече възможности да създават и комуникират идеите си по-лесно.

Това не означава, че те позволяват на инструментите за изкуствен интелект да ги представят, но инструментите за създаване с помощта на ИИ улесняват процеса, което може да подтикне повече бизнес лидери да се включат в разговорите.

Или пък може просто да е фактът, че разговорът се разраства и главните изпълнителни директори сега са по-заинтересовани да участват. LinkedIn съобщи, че активните потребителски сесии са се увеличили с 13% през последното тримесечие и продължават да нарастват при всяко отчетно период.

Може би бизнес лидерите просто виждат, че разговорите се засилват, и сега имат повече мотивация да вземат участие.

Освен това хората получават повече ангажираност от марките в приложението.

Според главния оперативен директор на LinkedIn, Дан Шапиро:

„Често е по-лесно да се изгради доверие с хора, отколкото с корпоративни марки, така че изпълнителните директори, като продължение на корпоративната марка, използват LinkedIn като начин да създадат връзка и доверие с аудиториите, които са им важни.“

Може би това послание най-накрая прониква в по-високите нива, което води до промяна в комуникационната стратегия.

Както и да е, си струва да се отбележи увеличението на активността на изпълнителните директори в приложението и относителното въздействие, което това може да има върху вашата LinkedIn стратегия. Ако се опитвате да достигнете до тази аудитория и да се свържете с топ ръководителите, повече от тях сега са по-активни в приложението от всякога.

Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
The eCommerce Fuel Podcast – подкаст за електронна търговия