YouTube добавя стикери за анкети в Shorts и блокиране на категории реклами за канали

25.10.2024

YouTube добави нова опция за анкети (poll sticker) за Shorts, като също така актуализира показването на „Гледания“ (Views), за да отрази нарастването на гледанията в Shorts, и експериментира с нов елемент на геймификация за Super Chat.

Първо, за анкетите в Shorts. Сега можете да увеличите ангажираността с вашите Shorts видеоклипове, като поискате мнението на вашата аудитория чрез нов специален стикер за анкета в съдържанието ви.

Според YouTube:

„До този момент, ако създателите искаха да анкетираt своите общности, можеха да го направят само чрез създаване на анкета в публикация или чрез молба към потребителите да коментират видеоклип. Сега създателите могат да добавят стикер за анкета директно към своя Shorts и да позволят на зрителите да изберат опция, за която да гласуват.“

Както се вижда от екраните по-горе, създателите ще могат да видят процентното съотношение на гласовете за всяка опция в анкета на Shorts, както и точния брой на всички подадени гласове чрез стикера.

Това ще осигури още един начин за ангажиране на вашите зрители в YouTube и ще увеличи обхвата на вашето съдържание в Shorts. А с Shorts, които вече генерират 70 милиарда гледания на ден, това може да бъде още един начин да се възползвате от популярността на формата.

YouTube съобщава, че стикерите за анкети в Shorts ще бъдат достъпни за всички създатели през следващата седмица.

Освен това YouTube добавя нов филтър за формати в показването на „Гледания“ (Views), така че да можете да виждате разбивка на гледанията по тип съдържание.

С оглед на споменатия възход на Shorts, това се превръща в по-важен фактор, тъй като Shorts сега генерират все повече гледания за широк спектър от канали. Така че възможността лесно да виждате съдържанието разделено по формати ще ви помогне да определите къде да съсредоточите творческите си усилия, за да разширите аудиторията си.

Актуализираният изглед ще бъде наличен както в настолната версия, така и в мобилното приложение.

YouTube също експериментира с цели за Super Chat в живи предавания и Premieres, което на практика ще добави игрови елемент към процеса на генериране на приходи чрез Super Chat.

Както се вижда в този пример, целите за Super Chat ще добавят екранен дисплей, който ще отброява до определена цел, като ще включва и награда, избрана от създателя, при достигане на целта. Зрителите ще бъдат мотивирани да участват, за да помогнат за постигането на целта, което ще увеличи ангажираността и приходите за създателите.

Ще има и анимация, когато целта бъде постигната.

И макар че може да се усеща леко принудително зрителите да се състезават за дарения, вероятно ще има значителен интерес, особено за определени канали и ниши.

Целите за Super Chat ще бъдат първоначално достъпни за избрана група създатели на живи предавания, които имат активирана функцията Super Chat.

Накрая, YouTube добавя възможност за блокиране на определени категории реклами от появяване върху съдържанието ви на ниво канал.

За уточнение, YouTube каналите винаги са имали възможността да блокират категории реклами чрез AdSense, но сега ще могат да го правят и директно в самата платформа на YouTube.

Според YouTube:

„До края на тази седмица контролните опции за блокиране на реклами ще бъдат достъпни на ниво канал и ще могат да се използват чрез YouTube Studio на настолни устройства за създатели, които имат активирана монетизация на страницата за гледане. За достъп до тази функция посетете раздела „Настройки“ в YouTube Studio.“

YouTube предупреждава, че ограничаването на рекламите може да повлияе на приходите на вашия канал, но същевременно ще ви предостави по-голям контрол върху рекламите, които се показват до вашето съдържание.

Това са интересни актуализации с различни степени на стойност за бранд маркетолозите в платформата.

Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Mommy’s Secret World – Родителство, ежедневие с 2 деца, идеи за игри и занимания за деца и бебета