Кои са победителите в eCommerce Awards 2024: Звездите на Онлайн Търговията в България

22.10.2024

eCommerce Awards е единственият специализиран конкурс за електронна търговия в България, който тази година за трети пореден път отличи най-добрите онлайн магазини в страната. Конкурсът, организиран от eCommerce Academy, предоставя възможност на компании от различни индустрии да премерят сили със своите преки конкуренти и да покажат качествата на своя онлайн бизнес.

На 10 октомври 2024 г. в София Тех Парк се проведе бляскавата церемония, на която водещи бяха Радостина Христова от агенция за инфлуенсъри – Radostna и Калоян Илиев от UWear. На събитието бяха връчени награди в 8 основни и 3 специални категории, като то събра водещи професионалисти от индустрията, които отличиха най-добрите онлайн търговци в България.

Тазгодишните победители бяха оценени на базата на своите иновации, клиентска удовлетвореност и приноса си към развитието на електронната търговия. Категориите обхванаха различни сектори, давайки възможност на най-добрите онлайн магазини да бъдат отличени за своите успехи и постижения.

Категория „Мебели, дом, градина и ремонт“

Победител в категорията е TED BG, компания, известна с дългогодишния си опит в производството на матраци и продукти за дома, които осигуряват комфорт и уют. Статуетката беше връчена от Антония Вълчанова, Мениджър Ключови клиенти в Netinfo.

Категория „Детски стоки, книги и учебни помагала“

UWear спечели наградата в тази категория като партньор на световноизвестни марки, предоставяйки лицензирани стоки за деца, вдъхновени от любими герои като LEGO и Harry Potter. Наградата беше връчена от Даниел Йорданов, SEO специалист в дигитална агенция Webtik.

Категория „Лайфстайл и лична грижа“

Победител в категорията е Билковита, компания, която се фокусира върху предлагането на натурални продукти и билкови смеси, вдъхновени от българските традиции за поддържане на здраве. Наградата беше връчена от Светослав Герджиков, съосновател и управляващ партньор в Консултантска къща „Велинов и партньори“.

Категория „Ръчно изработени продукти“

Цвете в епруветка е проект, стартиран от млади биолози, които съчетават науката с креативност, създавайки уникални продукти, които представят растения инвитро. Наградата беше връчена от Павел Кьосев, главен търговски директор на Credissimo.

Категория „Спорт, отдих и хоби“

Победител в категорията е DECATHLON, магазин с мисия да направи спорта достъпен за всеки, чрез предлагането на висококачествени и достъпни спортни продукти. Наградата беше връчена от Ростислав Георгиев, основател и управляващ директор на Shopify агенцията Gloross.

Категория „Електроника и авто-мото“

Победител в категорията е Flip, платформа, която улеснява процеса на купуване и продаване на употребявана електроника, като предоставя сигурна и удобна услуга за потребителите. Наградата беше връчена от Маргарита Костова, директор на селс екипа на Delta.BG.

Категория „Хранителни продукти и напитки“

В тази категория, Kolichka.bg беше отличен за своето удобство и грижа към клиентите, предлагайки онлайн пазаруване на стоки за дома с доставка до врата. Наградата беше връчена от Катя Коцева, заместник-директор Продажби и Обслужване на клиенти в СПИДИ.

Категория „Дигитални продукти и услуги“

Gift Tube спечели наградата за своята платформа за преживявания – предлагаща на клиентите богат избор от ваучери за незабравими моменти. Наградата беше връчена от Александър Ботев, Кънтри Мениджър за България на theMarketer.

Категория „Стартиращ онлайн магазин на 2024 г.“

Elixir беше отличен за своя принос към създаването на стойност чрез иновативни идеи и подходи в електронната търговия, като успя да впечатли журито с изключителната си визия и подход. Наградата беше връчена от Борислав Колибаров, съосновател и управляващ партньор на MarmaLAB Agency.

Категория „Проведена социална кампания през 2024 г.“

UWear беше отличен за своята социална ангажираност и активна подкрепа на важни каузи, което го прави лидер в социално отговорната търговия. Наградата беше връчена от Слави Славов, консултант по достъпност в AiopsGroup.

Категория „Любимият магазин на публиката за 2024 г.“

SKY OPTIC спечели любовта на публиката с 2640 гласа, утвърждавайки се като предпочитан избор за качествени очила и професионални услуги. Наградата беше връчена от Мирела Тодорова, една от водещите фигури в eCommerce Academy.

Благодарим на всички участници и партньори, които допринесоха за успешното провеждане на eCommerce Awards 2024. Тяхната отдаденост към електронната търговия са вдъхновение за целия сектор. С нетърпение очакваме следващото издание на конкурса, когато отново ще отпразнуваме постиженията на водещите компании в електронната търговия.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Mommy’s Secret World – Родителство, ежедневие с 2 деца, идеи за игри и занимания за деца и бебета