Кампанията „The Social Swap“ залага на връщането към реалните човешки връзки
Heineken стартира нова глобална инициатива „The Social Swap“, с амбицията да насърчи хората да намалят времето онлайн и да възстановят радостта от срещите на живо. В центъра на кампанията са популярният артист Joe Jonas и инфлуенсърът Dude With Sign, които вдъхновяват потребителите да оставят телефоните настрана и да се насладят на реалните моменти с приятели — с бира в ръка. Или както казва новият слоган на кампанията: “Пусни телефона. Вземи бира.”
Дигиталната умора е глобален проблем, показват новите данни на Heineken
Кампанията стъпва на мащабно проучване на Heineken сред 17 000 възрастни по света. Данните разкриват, че средно хората прекарват 5 часа и 48 минути дневно на своите устройства, което се равнява на цели 88 дни годишно. Ето и още ключови изводи:
- 52% от възрастните се чувстват претоварени от натиска да следят социалните мрежи.
- 59% от всички възрастови групи отчитат, че през последната година са увеличили времето на телефоните си.
- 62% от анкетираните (и цели 75% от поколението Z) признават, че се чувстват самотни въпреки дигиталната свързаност.
- 51% споделят, че онлайн комуникацията изтощава тяхната „социална батерия“, като при поколението Z този процент достига 62%.
- 47% описват себе си като „винаги онлайн“, а 60% съобщават за непрекъснати известия през деня.
Анализите показват драстично намаление на живите социални контакти
Според допълнителен анализ на Statista, комуникацията на живо е спаднала с 35% за последните 24 години. За сметка на това, времето за скролване е скочило с над 54% след масовото навлизане на платформи като Instagram и Snapchat.
„Време е да презаредим социалните си батерии с истински моменти“, казват от Heineken. Инициативата „The Social Swap“ не само кани хората да оставят телефоните, но и предлага забавни предизвикателства и специални събития в избрани локации по света. А посланието е просто и ясно: „Пусни телефона. Вземи бира.“
Повече за кампанията и как да се включите, можете да прочетете тук.