Victoria’s Secret залага на инфлуенсър агенция за лятната си кампания

23.07.2025

HelloFranses ще води UGC стратегията на бранда в опит да се свърже с ново поколение потребители

Нов фокус: съдържание от реални хора вместо перфектни образи

Victoria’s Secret прави нова стратегическа крачка в комуникацията си – този път с фокус върху UGC (user-generated content) и автентичността. Брандът се е доверил на нюйоркската инфлуенсър агенция HelloFranses, която ще ръководи съдържанието, създадено от реални потребители за лятната им кампания.

След години критики към стандартите за красота, с които се свързва Victoria’s Secret, марката продължава прехода си към по-приобщаващ и човешки имидж – този път чрез инфлуенсър мрежа и съдържание, идващо директно от самите фенове.

Какво представлява новата стратегия?

Кампанията ще се фокусира върху:

  • Видеа и снимки, заснети от реални потребители;
  • Показване на продуктите в ежедневни, реални ситуации;
  • Инфлуенсъри от различни възрасти, размери, етноси и стилове;
  • Насърчаване на споделяне под бранд хаштагове.

Целта е съдържанието да бъде “от хората – за хората”, като по този начин се изгражда доверие и по-дълбока връзка с Gen Z и Millennial аудиторията.

Кой стои зад HelloFranses?

HelloFranses е бутикова инфлуенсър агенция, базирана в Ню Йорк, фокусирана върху кампании, които съчетават автентичност и културна релевантност. Агенцията вече има опит с клиенти като American Eagle и Parade, където успешно е използвала UGC подхода, за да увеличи ангажираността и реалните продажби.

Повече от маркетинг – културна трансформация

С този ход Victoria’s Secret не просто “наваксва” модерните комуникационни практики – тя прави заявка за дългосрочна промяна в позиционирането си. Превръщането на обикновените потребители в “лица на бранда” не е просто рекламна тактика, а знак, че марката осъзнава нуждата от по-достъпна и човешка комуникация.

Какво да очакваме?

Очаква се новата UGC кампания да стартира в края на лятото и да включва инфлуенсъри с малки и средни аудитории, които вече носят Victoria’s Secret, говорят за тялото си и вдъхновяват други с позитивен подход към себе си.

Ако тази стратегия бъде успешна, тя може да се превърне в нов модел за UGC в модната индустрия – особено за брандове с дългогодишно наследство и нужда от обновяване на репутацията.

Повече за това можете да прочетете в публикацията на NetInfluencer, където можете да откриете още примери от международната инфлуенсър сцена.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Участие в риалити формат ти гарантира последователи в Instagram