Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Български софтуер за инфлуенсър маркетинг за по-лесни и бързи кампании

0

Инфлуенсър маркетингът ежедневно търси варианти за улеснение, защото всички участници в него се увеличават, както и създаденото съдържание. Така на помощ идват софтуерни платформи, които допринасят за по-бързи и ефективни кампании.

Influsights е такава българска платформа, която се оглавява от Георги Велинов. Компютърен инженер с над 10 годишен опит при създаване на софтуерни продукти с различни цели и специфики. Предприемаческият му дух се проявява още в студентските години и след няколко провалили се начинания започва да създава Influsights с вече натрупан опит и научени грешки. Георги е фен на планинско колоездене и свиренето на китара, което му помага да се разтоварва след всички софтуерни решения през деня.

Какво е influsights и за кого го правите?

Influsights е дигитална платформа за инфлуенсър маркетинг. Всеки бизнес, търсещ един или повече инфлуенсъри за реализирането на рекламна кампания би могъл да използва платформата ни. Аналогично, всеки един инфлуенсър, създател на съдържание в социалните медии, е добре дошъл да се присъедини към платформата ни, за да получи по-голям достъп до потенциални колаборации.

Как точно улеснявате работата на брандовете и защо да изберат Influsights?

Търсенето на подходящ инфлуенсър/и не е лесна задача дори и в малка страна като нашата. И особено, когато става въпрос за конкретни ниши. Да, всички знаят кои са топ инфлуенсърите в България, но те подходящи ли са за всякакви брандове и кампании? Имате ли бюджет за тях? Вероятно не! Друг ключов момент освен намирането е и определянето дали конкретен инфлуенсър си струва парите и усилията. Вече всички знаем, че броят на последователите не е определящ за обхвата и ангажираността на една публикация. Тук се намесваме ние и с помощи на софтуер-алгоритми допринасяме за по-добри инфлуенсър кампании.

Как помагате на инфлуенсърите?

Чрез Influsights инфлуенсърите добавят канал, от който да получават филтрирани и съобразени с техните ниши запитвания за колаборации.

Предоставяме възможност на инфлуенсърите да направят профил в платформата, който спомага за по-точното категоризиране и предлагане към търсенията от брандове.

Извличаме данни от социалните мрежи, обработваме ги и агрегираме статистики, които дават полезна информация на самите профили на инфлуенсърите. И всичко това е безплатно на този етап.

Как избирате инфлуенсърите за кампаниите?

Това е интересен и все по-усъвършенстващ се процес. С едно изречение – това го прави софтуерът. Използваме различни критерии, от които и самите изисквания на конкретна кампания. Имайки множество величини и профилите на инфлуенсърите извършваме съчетаването, посредством автоматизациите на платформата.

Как съставяте ценообразуването за брандовете? Работите ли на абонаментен принцип или за всяка кампания се заплаща отделно? Колко струва услугата за инфлуенсърите?

Планираме гъвкава схема на разплащане. В момента предлагаме само заплащане за всяка кампания, реализирана през платформата. Скоро ще добавим и абонаментен план. Услугата е напълно безплатна за инфлуенсърите.

Как инфлуенсърите могат да се присъединят към Influsights?

Директно през уебсайта ни на https://influsights.bg/creator. Регистрацията е лесна и препоръчвам да използват директно опцията с Facebook login, но имаме и стандартна с email и парола. След като се регистрират, инфлуенсърите трябва да попълнят профила си, за да може да бъдат успешно намирани от брандовете.

Какво мислите за инфлуенсър маркетинга в България и как виждате бъдещето му?

Какво се случи по време на the LOVE MATCHING event + СНИМКИ

Без съмнение, от няколко години е в сериозен подем и има на къде да продължава да расте. Все още витае известен негативизъм в думата инфлуенсър, което за нас е професия и се стремим да покажем и докажем това. С появата на нови социални платформи и непрестанните промени в тях правят тази сфера динамична и интересна. Това което вчера е давало резултати, днес може вече да не важи и да се наложи драстична промяна от страна на начина на предоставяне на съдържание от инфлуенсъра или на концепцията за кампания на бранда. Наблюдаваме спад във Facebook и Instagram, но покачване в YouTube и Tiktok. Моделът на инфлуенсър маркетинга може да се изменя, но ще бъде все по-голяма част от маркетинга като цяло. Тук добавям и UGC (user generated content).

Какви са бъдещите ви планове?

Имаме куп идеи за развитие на платформата, но в най-скоро време ще добавим повече интеграции със социални мрежи, за да дадем повече възможности за инфлуенсърите, а и за самите брандове. Както и абонаментни планове за брандовете, с което да направим по-достъпна платформата за тях. Не преставаме да следим нуждите и на двете страни и да се опитваме да надграждаме платформата по смислен и полезен начин.

Тествайте платформата още днес, става лесно и бързо: https://influsights.bg/.

No comments

Подобни

Да си върнем Instagram

Разбираме, че социалните мрежи и целият свят се е променил, когато не шефовете, а потребителите и инфлуенсърите определят промените и пътя на развитие на една ...