BAPRA Bright Awards 2025 отличи най-добрите комуникационни кампании и агенции

28.03.2025

На 27 март се проведоха престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025, под мотото „PRоменяме се, светът също“. За поредна година те отличиха най-добрите постижения в сферата на PR и комуникациите. Церемонията по награждаването се проведе в хотел Hilton Sofia и събра 190 експерти от бранша, които отпразнуваха иновациите и развитието на индустрията.

Рекорден брой кандидатури

Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. „Кампанията на годината“ и „Агенция на годината“ бяха присъдени на All Channels Communication, които спечелиха и златото за кампанията си „Храна За Размисъл“.

Наградите бяха оценени от международно жури, водено от Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН. Също така на събитието присъстваха Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер, които бяха част от журито.

Изказване на председателя на БАПРА

„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании. Победителите тази година показват творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставят нов стандарт за PR комуникациите в България,“ споделя Ива Григорова, председател на БАПРА за периода 2024 – 2026.

Водещи на събитието и специално музикално оформление

Церемонията бе водена от Флорина Иванова и Иван Боянов, а за доброто настроение на гостите се погрижи Деси Андонова от Phuture Shock, която подготви специално музикално оформление за събитието.

Признания и партньори

Главен спонсор на наградите бе Kaufland България, а подаръците за гостите бяха осигурени от Delifideli. Партньори на събитието бяха и множество международни организации, сред които Symbol Creative Awards и IAB България. Медийните партньори на наградите включват bTV Media Group, Капитал, dnevnik.bg и InfluencerMedia.bg.


Пълният списък с победителите по категории:

PR Агенция на годината

Злато: All Channels Communication

Сребро: Propaganda Group

Бронз: Huts Group

Кампания на годината

Злато: „Храна За Размисъл“, All Channels Communication

Сребро: „Животът няма аутокорект“, Huts Group

Бронз:

• „Избери да имаш избор“, proof.

• „Olympus: Сила за новото поколение“, Propaganda Group & Noble Graphics

Изгряваща звезда

Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt

Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group

Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42

Комуникация към крайни потребители

Злато: „Послушай Родопите“, proof. & d:istinkt

Сребро:

• „Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл“, Interimage

• „Vibe by Ariana“, All Channels Communication

• „Любовни билборди“, proof. & Propaganda Group

Бронз: „Отпусни се. Емине е тук“, proof.

Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

Злато: „Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria“, M3 Communications Group, Inc.

Сребро:

• „Фактори(нг) за успех“, Propaganda Group

• „Следи от изчезване“, proof. & Propaganda Group

Бронз: „Един Дядо Коледа не стига“, Dvrs

Специално събитие или лансиране

Злато: „Храна За Размисъл“, All Channels Communication

Сребро: „Твоето здраве е твоя отговорност“, Interimage

Бронз: „Интервюта на тъмно“, All Channels Communication


БАПРА поздравява победителите

Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) поздравява всички победители и финалисти за техния изключителен принос в развитието на PR и комуникационната индустрия. Те поставят нови стандарти и утвърдиха България като водеща сила в комуникационния сектор.


За БАПРА:

Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) работи за развитието на PR професията в България и за създаването на етични и високи стандарти в комуникациите. Асоциацията е активен участник в усилията за сътрудничество с различни социални, академични и бизнес институции, като активно представлява своите членове на международната сцена.


За повече информация, моля, посетете: bapra.bg

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Live Shopping за онлайн магазините в България – как и защо да се прави