На 27 март се проведоха престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025, под мотото „PRоменяме се, светът също“. За поредна година те отличиха най-добрите постижения в сферата на PR и комуникациите. Церемонията по награждаването се проведе в хотел Hilton Sofia и събра 190 експерти от бранша, които отпразнуваха иновациите и развитието на индустрията.

Рекорден брой кандидатури
Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. „Кампанията на годината“ и „Агенция на годината“ бяха присъдени на All Channels Communication, които спечелиха и златото за кампанията си „Храна За Размисъл“.
Наградите бяха оценени от международно жури, водено от Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН. Също така на събитието присъстваха Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер, които бяха част от журито.
Изказване на председателя на БАПРА
„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании. Победителите тази година показват творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставят нов стандарт за PR комуникациите в България,“ споделя Ива Григорова, председател на БАПРА за периода 2024 – 2026.

Водещи на събитието и специално музикално оформление
Церемонията бе водена от Флорина Иванова и Иван Боянов, а за доброто настроение на гостите се погрижи Деси Андонова от Phuture Shock, която подготви специално музикално оформление за събитието.
Признания и партньори
Главен спонсор на наградите бе Kaufland България, а подаръците за гостите бяха осигурени от Delifideli. Партньори на събитието бяха и множество международни организации, сред които Symbol Creative Awards и IAB България. Медийните партньори на наградите включват bTV Media Group, Капитал, dnevnik.bg и InfluencerMedia.bg.
Пълният списък с победителите по категории:
PR Агенция на годината
• Злато: All Channels Communication
• Сребро: Propaganda Group
• Бронз: Huts Group
Кампания на годината
• Злато: „Храна За Размисъл“, All Channels Communication
• Сребро: „Животът няма аутокорект“, Huts Group
• Бронз:
• „Избери да имаш избор“, proof.
• „Olympus: Сила за новото поколение“, Propaganda Group & Noble Graphics
Изгряваща звезда
• Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt
• Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group
• Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42
Комуникация към крайни потребители
• Злато: „Послушай Родопите“, proof. & d:istinkt
• Сребро:
• „Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл“, Interimage
• „Vibe by Ariana“, All Channels Communication
• „Любовни билборди“, proof. & Propaganda Group
• Бронз: „Отпусни се. Емине е тук“, proof.
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)
• Злато: „Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria“, M3 Communications Group, Inc.
• Сребро:
• „Фактори(нг) за успех“, Propaganda Group
• „Следи от изчезване“, proof. & Propaganda Group
• Бронз: „Един Дядо Коледа не стига“, Dvrs
Специално събитие или лансиране
• Злато: „Храна За Размисъл“, All Channels Communication
• Сребро: „Твоето здраве е твоя отговорност“, Interimage
• Бронз: „Интервюта на тъмно“, All Channels Communication

БАПРА поздравява победителите
Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) поздравява всички победители и финалисти за техния изключителен принос в развитието на PR и комуникационната индустрия. Те поставят нови стандарти и утвърдиха България като водеща сила в комуникационния сектор.
За БАПРА:
Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) работи за развитието на PR професията в България и за създаването на етични и високи стандарти в комуникациите. Асоциацията е активен участник в усилията за сътрудничество с различни социални, академични и бизнес институции, като активно представлява своите членове на международната сцена.
За повече информация, моля, посетете: bapra.bg