E.l.f. Beauty придобива козметичната марка на Хейли Бийбър – Rhode, за 1 милиард долара

02.06.2025

Американската козметична компания E.l.f. Beauty обяви придобиването на марката за грижа за кожата и грим Rhode, основана от модела и предприемач Хейли Бийбър, в сделка на стойност до 1 милиард долара. Това е най-голямото придобиване в историята на E.l.f. и подчертава стремежа на компанията да разшири присъствието си в премиум сегмента на козметичната индустрия.

Детайли по сделката

Сделката включва 600 милиона долара в брой и 200 милиона долара в акции, които ще бъдат изплатени при финализирането ѝ. Допълнителни 200 милиона долара могат да бъдат изплатени в следващите три години, в зависимост от представянето на марката. Очаква се сделката да бъде финализирана през втората половина на 2025 г., след одобрение от регулаторните органи и акционерите.

Развитие на Rhode

Основана през 2022 г., Rhode бързо се утвърди като водеща марка в грижата за кожата, особено сред младата аудитория. През последната фискална година марката отчете 212 милиона долара нетни продажби. Продуктите на Rhode, включително популярния Peptide Glazing Fluid и Barrier Restore Cream, се продават основно онлайн, но се планира разширяване на дистрибуцията чрез партньорства с търговци на дребно като Sephora в Северна Америка и Обединеното кралство до края на годината. 

Ролята на Хейли Бийбър

Хейли Бийбър ще остане активно ангажирана с марката, като поема ролите на главен креативен директор и ръководител на иновациите. Тя ще отговаря за творческата насока, разработката на продукти и маркетинга, както и ще служи като стратегически съветник за обединените компании. Бийбър изрази вълнението си от партньорството, подчертавайки възможността за глобално разширяване и достигане до по-широка аудитория. 

Стратегическо значение за E.l.f. Beauty

Придобиването на Rhode е част от стратегията на E.l.f. Beauty за диверсификация на портфолиото и засилване на позициите в премиум сегмента. Компанията, основана през 2004 г., вече включва марки като e.l.f. Cosmetics, e.l.f. SKIN, Keys Soulcare, Well People и Naturium. С добавянето на Rhode, E.l.f. цели да засили връзката си с поколението Z и да предложи иновативни продукти на по-широка аудитория. 

Какво значи всичко това

Сделката между E.l.f. Beauty и Rhode подчертава нарастващото значение на инфлуенсърите в козметичната индустрия и потенциала на марките, ръководени от знаменитости, да се превърнат в значими играчи на пазара. Очаква се партньорството да донесе нови възможности за иновации и разширяване на глобалното присъствие на двете компании.

За повече информация относно сделката и бъдещите планове на E.l.f. Beauty и Rhode, прочетете пълната статия на NetInfluencer.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Ваня Димитрова- Козметика, Мода, Лайфстайл