Харвард Атлетикс представи цифрова платформа, наречена One Crimson NIL Exchange, която свързва студент-атлети с бизнеси.

Харвард Атлетикс, в партньорство с Teamworks Influencer, създаде платформа One Crimson NIL Exchange, която цели да предостави на студент-атлетите от Харвард по-добри възможности, свързани с тяхното име, образ и подобие (NIL).
Платформата улеснява партньорствата чрез цифров интерфейс, който позволява на бизнеси да ангажират студент-атлетите за различни промоционални дейности, включително бизнес сделки, публични изяви, автографи, промоции в социалните мрежи и одобрения на продукти.
Макар Харвард Атлетикс и Teamworks Influencer да не участват пряко в NIL транзакциите, платформата включва механизми за съответствие, които гарантират, че споразуменията отговарят на правилата на NCAA, Ivy League и Харвард за NIL. Системата управлява комуникацията и съответствието при плащанията между студент-атлетите и потенциалните бизнес партньори.
One Crimson NIL Exchange е най-новата платформа на Teamworks Influencer, създадена през последните месеци. Предишни реализации включват платформите The BRUNO Exchange (Brown University), The Eastern NIL Exchange (Eastern Michigan University) и EKU Colonels Marketplace Exchange (Eastern Kentucky University).
Бизнесите, които искат да си сътрудничат със студент-атлетите на Харвард, могат да получат достъп до платформата чрез портала One Crimson NIL Exchange.
В скорошно интервю за Net Influencer, изпълнителният директор на MOGL, Айдън Сиал, подчерта широката тенденция на „масивен наплив“ от нови марки, които искат да навлязат в университетския спорт чрез NIL. Той смята, че този ръст се дължи на засиления интерес на марките към достигане до поколението Z, което той описва като „изключително отзивчиво“ към маркетинг с инфлуенсъри.
Източник на новината: www.netinfluencer.com