Как семейство McFarland превръща семейното забавление в успешен бизнес

28.07.2025

Семейство McFarland – баща Дан, майка Кати и тримата им сина Мич, Колин и Дилън – започват да публикуват забавни видеа в TikTok от дома си в Луисвил, Кентъки. Това, което започва като семеен хумор, бързо привлича вниманието на аудиторията и води до партньорства с марки като Little Caesars, Adult Swim и Amazon Alexa.

С днешна дата профилът им в TikTok надхвърля 3 милиона последователи, а видеата им достигат стотици милиони гледания. Семейството се появява дори в Time Magazine като пример за силно разпознаваем семеен бранд в социалните мрежи.

@the.mcfarlands

the greatest compliment a Dad could ever receive 😭 dad dan

♬ I Love You Always Forever (Edit) – Donna Lewis

Процес на създаване: от идея до заснемане

Обикновено видеата започват с една шега или наблюдение, което цялото семейство доразвива. Подготовката за 30-секундно видео им отнема около час-два, а когато става въпрос за партньорско съдържание – отделят повече време за планиране и заснемане.

Основната сила на видеата им се крие в това, че показват ситуации, близки до ежедневието – хумор между поколенията, неловки моменти и класически семейни недоразумения. Забавлението винаги остава в центъра.

Адаптиране според платформата

McFarlands осъзнават, че всяка платформа изисква различен подход – кратки клипове за TikTok, по-дълго съдържание за YouTube, подредени визии за Instagram. Вместо да копират видеата си, те създават специфични формати за всеки канал.

Особено ценят споделянията – защото според тях именно това показва, че хората се разпознават в съдържанието и искат да го покажат на своите близки.

@the.mcfarlands

guys will see a helicopter and just say “hell yeah” 🚁 #dad #dan #helicopter

♬ original sound – The McFarlands

Бранд със семейно лице

Семейството развива и своя визуална идентичност – сайт, цветова гама и тон на комуникация, който отразява тяхната позитивна и достъпна енергия. Работят с водеща агенция за управление на таланти и разширяват партньорствата си с различни брандове, включително чрез продуктови линии и събития.

Отговорен подход към включването на децата

McFarlands подхождат внимателно към участието на по-малките си деца. За тях е важно съдържанието да остава забавно, но и да пази личното пространство и бъдещето на децата им. Те вярват, че семейството може да бъде част от разказа, без да се превръща в продукт.

Какво можем да научим от тях:

  • Истинското, близко до живота съдържание ангажира повече от перфектните визии
  • Споделянията са по-силен знак за въздействие от харесванията
  • Адаптирането според платформата е ключово
  • Професионализмът не изключва хумора
  • Уважението към личното пространство е важна част от онлайн присъствието

Прочетете оригиналната статия тук:

How the McFarlands Built a Family Content Business by Having Fun With Parents

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
GORAZD ČAD, лектор в Event PRO Forum: Всяко събитие трябва да разказва силни и интересни истории