Как Шри Ланка използва социалните медии, за да стане задължителна дестинация в Азия

09.08.2024

Шри Ланка разширява кампанията си за социални медийни инфлуенсъри с цел да увеличи туризма.

Според Чалака Гаджабаху, председател на Бюрото за туризма в Шри Ланка, страната планира да привлече 40 нови инфлуенсъри, които да промотират различни аспекти на туристическите си предложения.

Тази инициатива е продължение на кампанията „всичко се вижда“, която доведе 190 инфлуенсъри в Шри Ланка.

Гаджабаху приписва тази стратегия на сегашното класиране на Шри Ланка в топ 5 на глобалните туристически индекси, особено когато някои държави, като САЩ, издадоха предупреждения за пътувания до Шри Ланка поради протести срещу икономическата и политическата ситуация и терористични атаки.

През януари Шри Ланка стартира туристическа кампания на стойност 1,5 милиарда долара, която включва сътрудничество с известни социални медийни личности като Nas Daily и Luke Martin.

Целта на кампанията е да представи различни аспекти на туристическия потенциал на Шри Ланка, включително дива природа и оздравителни изживявания.

Службата за развитие на туризма в Шри Ланка (SLTDA) съобщава, че от януари до юли 2024 година страната е приела 1,1 милиона туристи. Туристическата служба цели да увеличи това число до 2,3 милиона до края на годината.

Шри Ланка продължава инициативата си, акцентирайки на слогана „Ще се върнете за още“. Кампанията беше насочена към ключови входящи пазари, включително Великобритания, Франция, Италия, Австралия, Сингапур, САЩ и Канада.

Делегацията представляваше глобална аудитория от 1,8 милиона души, обхващаща основни туристически списания, новинарски публикации, туристически блогове и социални медийни платформи като Instagram, Facebook, YouTube и TikTok.

Бюрото за промоция на туризма в Шри Ланка (SLTPB) оцени общата рекламна стойност на тази кампания на около 115 000 долара.

„Визитата на тези международни медии и туристически инфлуенсъри е част от нашите глобални кампании за промоция на дестинацията на ключови изходящи пазари и в световен мащаб“, заяви Гаджабаху по това време.

Турът, проведен между 2 и 12 април 2024 г., обхвана различни места, включително Коломбо, Хабарана, Канди, Нуара Елия, Ела, Удавалава, Гале и Бентота.

Инициативата включваше и екологична осведоменост, като делегацията участва в сесия по почистване на реката Мааду Ганга, организирана от Zero Plastic Movement и Асоциацията на доставчиците на сафари лодки.

Към 25 юли 2024 г. Шри Ланка е посрещнала 1 162 426 международни посетители, а приходите от туризма достигат 1,56 милиарда долара за първите шест месеца на годината.

Страната се стреми да надмине рекордните си постижения по туризъм от 2018 г., използвайки координирана програма от глобални инициативи за промоция на туризма и участие в основни туристически панаири.

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Защо да работиш с инфлуенсър, който не е продал нито един продукт след рекламата си?