LinkedIn започва рекламна кампания за премиум абонамента си

29.02.2024

LinkedIn започна първа по рода си рекламна кампания за своя продукт LinkedIn Premium.

Целта на кампанията е да подчертае предимствата от плащането за LinkedIn Premium, за да увеличите вашите ползи в приложението чрез неговите развиващи се премиум функции.

„Тази седмица започнахме кампанията, която ще акцентира върху свързаните с реалния живот професионални преживявания, които всички ние сме изпитали в един или друг момент от нашето кариерно пътешествие. Било то търсене на работа или навигиране през нови ситуации на работното място, LinkedIn Premium предлага по-умния начин за напредък в кариерите.“, коментират от LinkedIn.

Кампанията включва три кратки видеоклипа, които целят да подчертаят тези професионални преживявания, като същевременно „оценяват човешката стойност на LinkedIn Premium.“

Клип от кампанията за LinkedIn Premium

Това е още един начин да се демонстрират някои от по-малко известните предимства на LinkedIn Premium. Близо 85% от професионалистите в САЩ обмислят промяна в кариерата си тази година. Базирайки се на тази информация, LinkedIn виждат потенциал повече хората да се абонират за допълнителните функции.

Интересът към абонаментните услуги в социалните мрежи се увеличи, след като Илон Мъск реши да направи абонаментите по-голяма част от приходите на X, за да намали зависимостта на тази платформа от рекламни приходи. Това действие беше последвано с подобни предложения от Meta и Snapchat за техните собствени потребители.

Всяка от тези платформи осигури допълнителен източник на приходи за съответното приложение, въпреки че те все още остават малка част от приходите на платформите.

За ориентир:

Около 0,5% от потребителите на X плащат за X Premium
Snapchat+ има 7 милиона абонати, което е равно на 0,88% от аудиторията му
YouTube Premium наскоро достигна 100 милиона абонати, или 5% от потребителската база
Общо взето, числата показват, че убеждаването на хората да плащат за социални приложения, които са свикнали да използват безплатно, е голямо предизвикателство, като дори най-популярните опции достигат само до малка част от всяка аудитория

Но LinkedIn Premium предлага по-различно предложение, тъй като предоставя пряка стойност на търсещите работа, което вече си заслужава сравнително малката инвестиция, дори само за периода на търсене на работа. Възможността да повишите своето положение в процесите на кандидатстване за работа в приложението, заедно с нови инструменти за обучение и подкрепа представлява реална добавена стойност.

Клип от кампанията за LinkedIn Premium

Новата рекламна кампания на LinkedIn ще продължи до края на март, а каналите, които планират да включат са някои телевизии, платени социални медии, платен дигитален маркетинг, онлайн видеоклипове и инфлуенсъри.

Източник: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Марко Гуарачино: “Ако платформите за афилиейт се договорят с доставчиците да плащат месечна фиксирана такса плюс комисиона, работата с инфлуенсъри би била по-ефективна”