LinkedIn вече ще дава възможност на брандовете да спонсорират бюлетини, създадени от потребители

12.08.2024

След като миналия месец LinkedIn стартира спонсорирани бюлетини за страници на компании, сега разширява тази възможност и за бюлетини, създадени от други потребители в приложението. Така брандовете вече могат да поставят своя брандинг на бюлетини, създадени от лидери в тяхната ниша.

Както можете да видите в този пример за спонсорирана бюлетина, създадена от страница на компания, тази опция позволява на марките да популяризират своите бюлетини пред по-широка аудитория чрез платено промотиране.

Тази възможност вече ще се разширява и за всяка друга бюлетина в приложението.

Според LinkedIn:

„Ние въвеждаме спонсорирани бюлетини като начин за разширяване на обхвата на вашето съществуващо съдържание във формат на дълги статии. Вече можете да спонсорирате съдържание от бюлетин на всеки член (след получаване на одобрение) или който и да е бюлетин, публикуван на страницата на вашата компания, като единична изображение реклама чрез Campaign Manager.“

За да се изяснят различните опции за спонсорирано съдържание:

  • Спонсорираните статии са индивидуални, самостоятелни дълги публикации в приложението.
  • Спонсорираните статии в бюлетини са част от повтарящи се, сериализирани бюлетини в LinkedIn, на които потребителите могат да се абонират.

Спонсорирането на бюлетин по този начин осигурява повече възможности за експозиция, макар и на текущи разходи.

„Сега, когато влезете в Campaign Manager, можете да изберете статия от бюлетин, която желаете да промотирате от вашата собствена библиотека със съдържание. Алтернативно, можете да увеличите обхвата на статия от бюлетин чрез администраторския изглед на страницата на вашата организация.“

Така че можете да изберете потребителски генериран бюлетин в администраторския изглед на страницата, за да го спонсорирате ефективно, увеличавайки неговия обхват чрез платена промоция. По същия начин като при LinkedIn’s Thought Leader Ads, създателите получават известие, когато постъпи заявка за спонсориране на техния бюлетин, която те могат да одобрят или отхвърлят според тяхното усмотрение.

Също така е важно да се отбележи: Спонсорираните статии в бюлетини с цел „Генериране на потенциални клиенти“ ще бъдат ограничени с бутон „Отключване на статия“, който ще изисква от потребителите да въведат своите данни, за да прочетат цялата публикация.

Това може да бъде добра опция, а с нарастващия брой бюлетини в приложението, тя може да осигури значителен, целенасочен тласък на вашите усилия.

LinkedIn споделя, че в момента в приложението се хостват над 184,000 бюлетина, а през последната година е наблюдавано увеличение на ангажираността с бюлетините с 47%. Така че не само се публикуват повече бюлетини, но те също се четат на много по-високи нива.

Както беше отбелязано, LinkedIn въведе спонсорирани бюлетини през юли, като разширение на Спонсорирани статии, които бяха добавени през януари, като всяка от тях предоставя повече начини за марките както да промотират, така и да ограничават достъпа до своето съдържание в приложението.

И сега, LinkedIn предоставя още повече начини за използване на двете опции, за да увеличите обхвата на потребителско генерирано съдържание, като средство за свързване с вече установена аудитория.

Това може да бъде ценно за нишово таргетиране, като същевременно предоставя на създателите на бюлетини в LinkedIn начин да увеличат показването на своето съдържание.

Това изглежда като бъдеща възможност, която би могла да мотивира повече създатели да инвестират повече време в своите усилия за съдържание в LinkedIn. Но засега, в ранните етапи, LinkedIn е по-фокусиран върху предоставянето на повече възможности за промоция за марките.

Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
CAFEMAG.BG: Трябва ни човек, на когото хората биха се доверили при избора на кафе