Ogilvy Health Australia разширява своите услуги в сферата на потребителското здраве с представянето на Health Influence – глобална инициатива, адаптирана за местния пазар. Новата платформа ще предостави на фармацевтични, здравни и уелнес марки достъп до инфлуенсърската икономика. Ръководител на този проект е Бен Хики, който заема новосъздадената позиция на ръководител на потребителското здраве.
Свързване на науката, креативността и инфлуенсърите
Разширените възможности на Ogilvy Health комбинират поведенческа наука, креативност и експертиза в здравната комуникация, за да създадат реално въздействие върху бизнеса и живота на хората в Австралия. Според Рейчъл Стантън, управляващ директор на Ogilvy Health Group, Health Influence е ключов инструмент за ефективна комуникация в съвременния дигитален свят.
„Ogilvy Health отдавна е известна с успешните си пациентски кампании, базирани на творчески и стратегически подходи. Но осъзнаваме, че потребителите все повече се доверяват на алтернативни източници за здравна информация. Именно затова стартираме Health Influence, за да гарантираме, че здравните марки комуникират чрез инфлуенсъри по автентичен, научно обоснован и културно релевантен начин“, споделя Стантън.
Бен Хики: Дигиталната трансформация на здравните комуникации
С над 20 години опит в PR, здравна комуникация и корпоративни стратегии, Бен Хики има задълбочени познания в областта. Преди да се присъедини към Ogilvy Health, той е бил старши вицепрезидент на Weber Shandwick Singapore, ръководейки здравния отдел в продължение на 5 години.
„Днес потребителите търсят здравни съвети от различни източници, а социалните медии играят все по-голяма роля в този процес. Чрез Health Influence ние гарантираме, че здравните кампании ще бъдат достъпни, научно обосновани и представени от надеждни инфлуенсъри. Това е ключът към изграждането на доверие и реалната промяна в потребителските нагласи“, казва Хики.
Глобалният опит на Ogilvy в услуга на здравната индустрия
Според експертите от Ogilvy Health, здравните марки трябва да комуникират по прозрачен, достоверен и културно адекватен начин, за да спечелят доверието на потребителите. Платформата Health Influence ще помогне на компаниите да изградят смислени връзки с аудиторията, като използват инфлуенсъри, които могат ефективно да представят техните послания.
„Бен Хики вече работи с големи марки, използвайки стратегическата мощ на мрежата Ogilvy, за да комбинира културно ориентиран подход с дългогодишен здравен опит. Резултатите от този подход ще бъдат революционни за здравния сектор“, допълва Стантън.
С Health Influence Ogilvy Health дава на здравните и уелнес брандове нова платформа за достигане до потребителите – чрез инфлуенсъри, които създават съдържание, но и вдъхновяват промяна в здравното поведение.
Източник на информацията: https://www.bandt.com.au/