Amazon представи нов интерактивен шопинг канал, който позволява на клиентите си да пазаруват заедно с любимите си създатели на съдържание и да се ангажират с тяхното съдържание на живо.
„Amazon live“ е напълно безплатен телевизионен канал и вече е достъпен за клиентите си в САЩ по Prime и Freeveе.
Каналът включва шопинг съдържание на популярни създатели на Amazon Live, марки и знаменитости, като Лала Кент, Канди Бурус, Пейдж ДеСорбо, Ашли Яконети, Джаред Хайбон, Рейчъл Кларк, Мадисън ЛеКрой, Хейли Калил, Tastemade и The Bump.
Ключовата функция на „shop the show“ на Amazon е възможността на зрителите да разглеждат и купуват стоки директно от телевизионния екран с помощта на мобилното си устройство. Каналът съчетава социална мрежа с възможност за пазаруване със стрийминг на телевизия. Докато гледат клиентите могат да отворят приложението на Amazon, да потърсят „shop the show“ и веднага да видят снимки на представените продукти в реално време.
„С новия ТВ канал „Amazon Live“ правим пазаруването по-достъпно, забавно и ангажиращо от всякога“, каза Уейн Пурбу, вицепрезидент на Amazon Shopping Videos.
„Гледането на Amazon Live е като пазаруване с приятел, който е и личен стилист“, казва Пейдж ДеСорбо, която стартира нейното участие в канала през юни.
„Мога да споделям мнения, да демонстрирам продукти и да помагам на клиентите да открият следващата си страхотна находка.“
Компанията заяви, че през 2023 г. над 1 милиард клиенти в САЩ и Индия са гледали видеоклипове на Amazon Live на десктоп, мобилни устройства и Fire TV.
Клиентите могат да получат достъп до канала, като преминат към раздела „Live TV“ в Prime Video, Fire TV или приложението Freevee.
Интерактивното изживяване е достъпно и на Amazon.com/live на десктоп и мобилни устройства.
Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/.