Как да станеш бранд посланик на Shein

20.05.2024

Открийте как програмата за инфлуенсъри на Shein, заедно със сериозната реклама в социалните медии, е помогнала на марката да се издигне до върха.

Shein стартира като типичен китайски бизнес за доставки от разстояние през 2008 г. Днес Shein се е превърнал в най-големия търговец на дребно на модни стоки в света. Оценката на компанията през 2022 г. на стойност на 100 млрд. долара е доказателство за нейния огромен онлайн успех. И това не е станало случайно.

Компанията е там, където е сега, благодарение на стратегическите си маркетингови усилия, включително програмата Shein Influencer. Маркетинговата им стратегия за инфлуенсъри е ключова за повишаване на разпознаваемостта на марката и взаимодействията, които водят до продажби. В тази публикация ще си поговорим за това как работи програмата за бранд посланици на Shein.

Какви са изискванията за инфлуенсъри на Shein?

Трябва да имате:

  • активен блог с 1000 последователи в Activate (formerly Bloglovin’)  или Google Friends. 
  • акаунти в социалните медии с поне 5000 последователи всеки.
  •  “Promotion Icon” от Shein. Значката, която е поставена на заглавната страница на вашия профил, представлява връзка към сайта на Shein. 

Ако сте се справили с тези точки, тогава ви поздравявам! Вече можете да правите ревюта като моден експерт на Shein. 

Вече можете да популяризирате продуктите на Shein в профилите си в социалните мрежи. Чрез публикациите си ще повлияете на последователите си да закупят продуктите на Shein. Не забравяйте да споделяте връзки към продуктите на Shein, които промотирате. 

След това изпратете на компанията имейл, в който да им покажете съдържанието, което сте публикували, и връзките към Shein, които сте споделили в социалните си мрежи. 

Когато станете инфлуенсър на Shein, вие им давате правото да използват вашите публикации в социалните мрежи. Те могат да събират снимки и коментари от публикациите ви и да ги използват за рекламни цели. Ако не желаете да използват част от вашето съдържание, ще трябва да ги уведомите по имейл. Това обаче може да не помогне за ефективността ви като посланик на марката Shein.

Как да се присъедините към програмата на Shein:

Ето как стъпка по стъпка можете да си сътрудничите с марката: 

  1.  Проверете дали Shein има текуща програма за инфлуенсъри

Отидете на уебсайта на Shein и разберете дали има съществуваща програма за влиятелни личности. Обикновено в главното им меню има информация за кандидатстването за инфлуенсъри. На сайта ще намерите поканата за присъединяване към тази програма и връзката към формуляра за кандидатстване.

https://us.shein.com/campaigns/sheinpartner – активна към момента е тази програма.

  1.  Свържете се с маркетинговия отдел на Shein.

Уебсайтът на Shein ще предостави и имейл адреса, с който да се свържете, ако искате да станете инфлуенсър на Shein. Този имейл ще ви насочи към координатора за конкретната програма за инфлуенсъри, в която се интересувате да участвате.

  1. Създайте завладяваща информация за вашата заявка за колаборация с Shein.

Не изпращайте просто формуляра за кандидатстване без внимателно подготвен имейл. Не забравяйте, че тонове хора искат да станат инфлуенсъри на Shein, така че естествено ще искате вашето „мотивационно писмо“ да се откроява. Представете се и изтъкнете силните си страни по начин, по който координаторът на инфлуенсърите на Shein ще иска да се свърже с вас!

  1. Пратете предложението си и направете необходимите последващи действия.

Не се стресирайте, ако не получите отговор веднага. Най-често ще се наложи да пратите още няколко пъти, преди да чуете от тях. 

Как мога да стана посланик на марката Shein?

Ако приемем, че вече сте изпълнили изискванията за инфлуенсър, сега сте готови да запретнете ръкави и бързо да станете посланик на Shein. 

1. Определете бранд имиджа си.

Колкото по-последователен е вашият бранд, толкова по-бързо аудиторията ви може да ви

разбере. Целевата ви аудитория ще има по-голям шанс да се свърже с вашата идентичност и да увеличи ангажираността си с блога ви.  

2. Изгответе стратегия за това какво съдържание да създавате и публикувате. 

Ще трябва да обмислите какво можете да направите въз основа на характеристиките на вашите социални мрежи. Например, можете да изберете да измислите едноминутно Tik Tok видео за урок по гримиране. Ако използвате YouTube, можете да публикувате малко по-дълго ревю на продукт. От друга страна, ако ще публикувате снимки на себе си в дрехите от покупката на Shein, Instagram ще бъде идеалното приложение.

3. Слагайте тагове

Маркирайте #sheinoffical и включете хаштаговете #shein и #sheingals в публикацията си в социалните мрежи. Всичките ви усилия ще бъдат напразни, ако не направите тази връзка между публикациите си и Shein. 

4. Оставете публикацията си да набере скорост преди да изпратите имейл на Shein.

Изчакайте малко, докато последователите ви забележат, харесат или коментират публикацията ви. По-високото ниво на ангажираност ще увеличи шансовете ви да бъдете приети в Програмата за влиятелни личности на Shein.

5. Изпратете връзката към публикацията си на blogservice@shein.com.

След като направите № 4, ще имате повече увереност да споделите публикацията си с Shein. Споделете лична информация и изразете интереса си да кандидатствате за програмата за посланици на Shein или да си сътрудничите с тях.

Ако сте отговорили на изискванията им и сте това, което търсят, те със сигурност ще ви отговорят за следващите стъпки във вашето инфлуенсърско пътешествие.

Как да популяризирате продуктите на Shein да печелите пари

Сега нека обсъдим някои маркетингови стратегии за популяризиране на стоките Shein и за печелене на пари!

  1.  Маркетинг чрез TikTok

Shein е изключително популярна сред демографската група на тийнейджърите. Затова много TikTokers използват тази информация, за да се фокусират върху този конкретен целеви пазар. Ето няколко от ефективните тактики на TikTok: 

Правете видеоклипове с покупки на Shein под хаштага #Shein.

Насърчавайте последователите си да посетят Shein.com и да направят покупки и над средните комисиони от партньорски услуги

Увеличете трафика към уебсайта на Shein, като предлагате кодове за отстъпки в профилите си в социалните мрежи

Няколко полезни сведения: Инфлуенсърите на Shein получават фиксирана такса за създаване и публикуване на видеоклипове от Shein, без да подписват договор за фиксиране на марката. Това означава, че посланиците на Shein могат да работят и да печелят и от други марки. Shein може също така да изпраща безплатни подаръци на посланиците на марката Shein, които ефективно популяризират нейните продукти.

  1.  Маркетинг чрез YouTube

Виртуалното пазаруване даде възможност на модните фенове навсякъде по света да се сдобият с цялостни тоалети от уюта на собствения си дом. Един от начините за това е да се гледат видеоклипове в YouTube. По този начин инфлуенсърите намират за практично да продават продуктите на Shein чрез следните средства: 

Споделяйте видеоклипове на разопаковане на продукти. Днес отварянето на кутия или пакет и разкриването на изгодна находка може да събуди любопитството дори на най-хладнокръвните любители на модата. Това добавя забавление към процеса на пазаруване.

Моделирайте находките им. Като носят дрехите си Shein или си слагат грим Shein, посланиците на Shein могат да дадат на последователите си представа как ще изглеждат върху тях самите, ако закупят продукти Shein.

Marketing via affiliate programs 

Аffiliate маркетинг партньор е човек, който може да получи комисиона, ако препоръчаните от него клиенти направят покупка. Ето прости стъпки, които трябва да следвате, за да можете да станете такъв партньор.  

Популяризирайте Shein в предпочитаната от вас социална платформа.

Вашият клиент кликва върху споделените от вас връзки.

Вашият клиент е насочен към уебсайта на Shein, където може да направи своята поръчка. 

След това получавате 10-20% комисиона от всяка продажба.

Как Shein превзема рекламата в социалните медии?

Shein владее сцената на рекламата в социалните медии чрез платени кампании в социалните медии. Платформата за анализи BrandTotal установи, че Shein инвестира много в тях. И това се е отплатило. През първото тримесечие на 2021 г. Shein излезе начело на рекламната война с 94% дял от гласа на импресиите в социалните медии въз основа на данни от 598 спонсорирани кампании на множество марки.

За да изпревари най-близките си конкуренти като Pretty Little Things и Blushmark, марката се фокусира върху интензивно инвестиране в повече платени реклами в социалните медии, отколкото останалите играчи в нейната категория. Освен това тя разшири и обхвата си, като пуска рекламите си в по-широк демографски диапазон – от възрастовата група 18-24 години (за ангажираност) до по-възрастната (и по-платежоспособна) аудитория. За разлика от тях, колегите им фокусират по-голямата част от рекламните си разходи върху по-младата демографска група.

Освен платените реклами в социалните медии Shein смята, че публикациите на инфлуенсърите са от решаващо значение за тяхната стратегия. Затова не е изненадващо, че те са разработили програмата за инфлуенсъри на Shein, която включва две програми за партньорски връзки, схема и за микро инфлуенсъри.

Shein е компания, която не изглежда да почива на успеха на предишните си усилия. По всичко личи, че модният гигант ще продължи да търси начини да надхитри, изпревари и надделее над конкуренцията.

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

1 коментар

Напишете коментар

Тази статия може да ви хареса:
Symphony Avatars е новият AI инструмент на TikTok за дигитални аватари