Skinfleek е марка за дамско бръснене и обезкосмяване, предлагаща метални самобръсначки, комплекти за бръснене, скрабове за тяло, хидратиращи кремове и масла. За да увеличи клиентската си база в България, марката стартира performance ориентирана кампания в TikTok.
Цели
- Привличане на нови клиенти в България – разширяване на клиентската база на местния пазар.
- Повече трафик и конверсии в сайта – насочване на потребители към онлайн магазина и стимулиране на покупки.
- Намаляване на разхода за придобиване (CPA) – оптимизация на рекламния бюджет.
- Увеличаване на възвръщаемостта от рекламните разходи (ROAS) – повече приходи за всяко похарчено евро.
Решението
За да постигне целите си, Skinfleek стартира две конверсийни кампании в TikTok – стандартна и Smart+. Стратегията включваше:
- Широко таргетиране, за да достигне до повече потенциални клиенти и да се съберат полезни данни.
- Креативна автоматизация чрез TikTok Smart Creative – автоматично показване на най-добрите видео варианти.
- Продуктово тагване от Shopify, което позволи множество варианти на реклами и директна интеграция с продуктовия каталог.
Тази комбинация помогна на Skinfleek да изпъкне, да изгради доверие и да подобри резултатите, докато работи към основните си цели – повече трафик, по-нисък CPA и по-висок ROAS.
Резултати
Smart+ кампанията доказа ефективността си спрямо стандартната:
- 17% по-нисък CPA – по-малко средства за привличане на клиент.
- 30% по-висок ROAS – повече приходи за всяко похарчено евро.
- Средни показатели: CPM – €0,55, CPC – €0,13.
TikTok Smart+ помогна на Skinfleek да намали разходите за придобиване и едновременно с това да увеличи приходите от рекламите си.