Skinfleek: TikTok кампании, които носят резултати

29.08.2025


Skinfleek е марка за дамско бръснене и обезкосмяване, предлагаща метални самобръсначки, комплекти за бръснене, скрабове за тяло, хидратиращи кремове и масла. За да увеличи клиентската си база в България, марката стартира performance ориентирана кампания в TikTok.

@skinfleek_bg

Вземи своя безплатен подарък от сайта на Skinfleek! 🎁 #fyp #tiktokbulgaria #shave

♬ original sound – skinfleek.

Цели

  1. Привличане на нови клиенти в България – разширяване на клиентската база на местния пазар.
  2. Повече трафик и конверсии в сайта – насочване на потребители към онлайн магазина и стимулиране на покупки.
  3. Намаляване на разхода за придобиване (CPA) – оптимизация на рекламния бюджет.
  4. Увеличаване на възвръщаемостта от рекламните разходи (ROAS) – повече приходи за всяко похарчено евро.
@skinfleek_bg

Коментирай какво трябва да включим в част 4? 😊 #fyp #tiktokbulgaria #foryoupage #shave

♬ original sound – skinfleek.

Решението
За да постигне целите си, Skinfleek стартира две конверсийни кампании в TikTok – стандартна и Smart+. Стратегията включваше:

  • Широко таргетиране, за да достигне до повече потенциални клиенти и да се съберат полезни данни.
  • Креативна автоматизация чрез TikTok Smart Creative – автоматично показване на най-добрите видео варианти.
  • Продуктово тагване от Shopify, което позволи множество варианти на реклами и директна интеграция с продуктовия каталог.
@skinfleek_bg

По-добро бръснене, по-малко раздразнения, повече икономия – защо не сме го разбрали по-рано? 😳🪒 #foryoupage #skincare #shave #oneblade #shavingtips #safetyrazor #fyp #tiktokbulgaria #trendingnow

♬ original sound – skinfleek.

Тази комбинация помогна на Skinfleek да изпъкне, да изгради доверие и да подобри резултатите, докато работи към основните си цели – повече трафик, по-нисък CPA и по-висок ROAS.

Резултати
Smart+ кампанията доказа ефективността си спрямо стандартната:

  • 17% по-нисък CPA – по-малко средства за привличане на клиент.
  • 30% по-висок ROAS – повече приходи за всяко похарчено евро.
  • Средни показатели: CPM – €0,55, CPC – €0,13.
@skinfleek_bg

Replying to @Miniyon🦂🦂🦂 Как се използва металната самобръсначка на Skinfleek 🪒 #fyp #tiktokbulgaria #foryoupage #shave

♬ original sound – skinfleek.


TikTok Smart+ помогна на Skinfleek да намали разходите за придобиване и едновременно с това да увеличи приходите от рекламите си.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Какво се случи по време на Инфлуенсъри срещат брандове: TEAM FEST – от Elizabeth Fame