Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Сладоледите Alpin57Lux и микроинфлуенсърите

0

Alpin57Lux е един от най-големите производители на сладолед в Румъния и лидери на пазара. Кампанията цели преминаване към онлайн търговия и привличане на по-младото поколение за клиент.

Кампанията се провежда в две фази:

В първата фаза са избрани 30 микроинфлуенсъри, които да популяризират продуктите на Alpin в Instagram. В допълнение на кампанията се организира огромен giveaway – „сладолед за цяло лято”. Всеки от инфлуенсърите споменава giveaway-а в профилите си, което довежда до над 20 000% увеличение на последователите за по-малко от месец.

Втората фаза на кампанията се осъществява в TikTok чрез оригинално и креативно съдържание. Въпреки че това е първото представяне на Alpin там и по това време платформата е сравнително нова за Румъния, само с помощта на 12 видеоклипа са постигнати 1,6 милиона гледания, 217 хиляди харесвания и над 7 хиляди споделяния.

@alpin57lux Înscrie până pe 21 august un video TikTok cu un adult care se poartă ca un adolescent și hashtag-ul #adultiisuntcopii ♬ original sound – Alpin

Кампанията се провежда през приложението за инфлуенсъри Amplifame. Инфлуенсърите имат възможност да свържат профилите си в социалните мрежи с приложението и данните от кампанията автоматично да достигат до бранда, без да се допускат грешки и забавяния.

Резултати:

Над 20 000% ръст в последователите на Alpin, по-голяма разпознаваемост за марката, привличане на нови клиенти и повече продажби, както онлайн, така и офлайн.

Няма коментари

Подобни