Смел ход на травъл маркетинга с инфлуенсъри

16.06.2024

Туристическата компания Contiki си партнира с крийетив агенцията “We Are Social Australia” за нетрадиционна маркетингова кампания с инфлуенсърил, наречена „Switch On Social Travel“. Инициативата отвежда група от 17 инфлуенсъри с общо 20 милиона последователи, предимно на възраст 18-35 години на пътуване из Португалия и Испания.

Въпреки това, като смело отклонение от конвенционалните активирания на инфлеунсъри, кампанията предизвиква тези създатели на съдържание да се откъснат напълно от социалните медии за цялото седем дневно приключение. Целта е участниците да могат да се потопят изцяло в културното богатство, без да са подложени на натиска да публикуват.

Президентът на Contiki в Северна Америка Мелиса ДаСилва казва, че кампанията дава ново определение на начина, по който туристическата индустрия използва социалните медии. „Става дума за вдъхновяване на аудиторията да преоткрие истинската същност на пътуването – създадените връзки, изследваните култури и спомените, създадени далеч от дигиталния поглед“, заявява тя.

По време на детокса от социални мрежи Contiki предоставя на феновете си мигове чрез видеоклипове, заснемащи автентичните преживявания на инфлуенсърите и връзките, създадени по време на прекъсването на връзката. Създадени са над 30 000 снимки и 40 часа видеоматериал, които са монтирани в различни видеоформати.

След пътуването, създателите споделят обогатените си перспективи с последователите. Компанията публикува това генерирано от потребителите съдържание и видеоклипове на марката в цифрови платформи като Instagram, YouTube и TikTok.

ECD на “We Are Social” Бен Клеър казва, че кампанията е насочена към това как документирането на пътувания за социалните медии може да размие радостта от присъствието. „Със сигурност е нетрадиционно да се включат инфлуенсъри в областта на пътуванията по начин, който всъщност намалява тяхното онлайн време, но това е силно послание: пътуването е по-пълноценно, когато живееш в момента, а не само го улавяш“, подчертава той.

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Сапунта мара: Търсим инфлуенсъри с уникално чувство за хумор