Meta, X и Snapchat едновременно предлагат ограничени по време летни отстъпки за своите премиум абонаментни пакети.
Според Social Media Today, Meta въведе значителна отстъпка за нови потребители на Meta Verified, с промоционална цена за първия месец, преди да се върне към стандартните тарифи. X Premium предлага 30% намаление на годишните абонаменти както за нивото Premium, така и за Premium Plus. Snapchat последва с 50% отстъпка за първите два месеца от абонаментите за Snapchat+.


Показатели за представяне на абонаментите
Абонаментните услуги са все по-разрастващ се, но сравнително скромен източник на приходи за всяка от платформите. От стартирането на Meta Verified през второто тримесечие на 2023 г., Meta е добавила около 358 милиона долара към категорията си „Други“ приходи. При средна цена на абонамента от 13 долара това предполага приблизително 9 милиона абоната до момента.
Snapchat+ води по брой абонати с 15 милиона потребители, генерирайки допълнителни 150 милиона долара на тримесечие. Това го прави най-успешната абонаментна оферта сред трите платформи по отношение на процент на приемане.
X Premium изостава с около 1.5 милиона платени потребители, което представлява по-малко от 0.5% от потребителската база на X. Това значително изостава от първоначалната цел на собственика Илон Мъск за стотици милиони абонати.
Въпреки тези абонаментни инициативи, рекламата продължава да доминира приходите на платформите. Тримесечният рекламен приход на Meta достига 31.5 милиарда долара, значително надвишавайки приходите от абонаменти. По същия начин приходите от абонаменти на Snapchat в размер на 150 милиона долара са само част от общите 1.36 милиарда долара тримесечен доход.
Източник на информацията: https://www.socialmediatoday.com/