Как точно се случи това?
Lipton Icetea избра да партнира с един от най-големите музикални и културни фестивали в Европа Sziget Festival 2023 в Унгария и малко след края му споделя резултатите от кампанията #LiptonxSziget.
Цел:
Да се превърне в най-обсъждания бранд по време на фестивала, както и да
повиши разпознаваемостта на бранда,
предизвика разговори и публикации за бранда от гостите на фестивала,
изгради на позитивно отношение към бранда,
доведе до по-голяма ангажираност от феновете.
Стратегия и изпълнение:
Да решат реален проблем на гостите на фестивала: спасение от жегата.
30 инфлуенсъри от 7 държави, които са активни в различни канали, заедно влизат в отбора на S.L.U.R.P ( Sziget Lipton Ice Tea Ultimate Refreshment Patrol ). Основната цел на този отбор е да забавлява гостите на фестивала и да реагира при спешни случаи за разхлаждане. Инфлуенсърите са “въоръжени” с брандирани инструменти за разхлаждане като духалка за листа, маркучи с вода и “пожарогасители” + студен чай Lipton, разбира се. Една от активациите включва и битка с биоразградими балони с вода.
Всички инфлуенсъри публикуват видеа в каналите си, както и сторита от случващото се по време на фестивала и тяхната конкретна роля в него.
Резултатите:
За 5 фестивални дни кампанията достига до 30 милиона последователи в ТикТок и Инстаграм. Публикациите са в каналите на Lipton и Sziget Festival, както и в тези на избраните инфлуенсъри. Комуникацията включва и LIVE излъчване в Инстаграм на голямата битка с балони.
Част от избраните инфлуенсъри на Lipton са:
@TwinTube, @French creators, @NAMS, @SuitManParis, @JustinAccessible.
Период на изпълнение на кампанията:
10-15 август 2023 (+ комуникация преди и след това)
Агенция за инфлуенсъри, която реализира кампанията:
Billion Dollar Boy.