Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Студен чай Lipton се превърна в най-обсъждания бранд по време на Sziget Festival 2023, благодарение на 30 инфлуенсъри и свежи активации

0

Как точно се случи това?
Lipton Icetea избра да партнира с един от най-големите музикални и културни фестивали в Европа Sziget Festival 2023 в Унгария и малко след края му споделя резултатите от кампанията #LiptonxSziget.

@liptonicetea

Need a cool off? Find S.L.U.R.P. 💛 The Lipton team is ready to save and refresh you throughout the weekend on The Island of Freedom. 💦 #LiptonXSziget #festival #sziget #liptonicetea #SZIGET2023 #cool #toohottoohandle #SZIGET2023 #cool #toohottoohandle

♬ original sound – liptonicetea

Цел:

Да се превърне в най-обсъждания бранд по време на фестивала, както и да
повиши разпознаваемостта на бранда,
предизвика разговори и публикации за бранда от гостите на фестивала,
изгради на позитивно отношение към бранда,
доведе до по-голяма ангажираност от феновете.

Стратегия и изпълнение:

Да решат реален проблем на гостите на фестивала: спасение от жегата.

30 инфлуенсъри от 7 държави, които са активни в различни канали, заедно влизат в отбора на S.L.U.R.P ( Sziget Lipton Ice Tea Ultimate Refreshment Patrol ). Основната цел на този отбор е да забавлява гостите на фестивала и да реагира при спешни случаи за разхлаждане. Инфлуенсърите са “въоръжени” с брандирани инструменти за разхлаждане като духалка за листа, маркучи с вода и “пожарогасители” + студен чай Lipton, разбира се. Една от активациите включва и битка с биоразградими балони с вода.

@justinaccessible

Feeling too hot ? 🔥💛 No worries !!! The SLURP team is here and ready to help you get the temperature down ! 💪 Un petit coup de chaud ? Pas d’inquiétudes !!! La team SLURP est là et bien déterminée à vous aider à faire baisser la température ! #liptonicetea #liptonxsziget @liptonicetea

♬ son original – Justinaccessible

Всички инфлуенсъри публикуват видеа в каналите си, както и сторита от случващото се по време на фестивала и тяхната конкретна роля в него.

Резултатите:

За 5 фестивални дни кампанията достига до 30 милиона последователи в ТикТок и Инстаграм. Публикациите са в каналите на Lipton и Sziget Festival, както и в тези на избраните инфлуенсъри. Комуникацията включва и LIVE излъчване в Инстаграм на голямата битка с балони.

Част от избраните инфлуенсъри на Lipton са:

@TwinTube, @French creators, @NAMS, @SuitManParis, @JustinAccessible.

Период на изпълнение на кампанията:
10-15 август 2023 (+ комуникация преди и след това)

Агенция за инфлуенсъри, която реализира кампанията:
Billion Dollar Boy.

No comments

Подобни