Американският ритейлър на модерни и младежки дрехи от различни брандове, Pacsun, избра виртуалния инфлуенсър Miquela за кампаниите си Back to school и всички празници, които предстоят през 2022.
Pacsun залага на виртуалното си присъствие все по-активно, защото клиентите им са младежи, за които дигиталният свят е ежедневие.
Miquela е първият в света виртуален инфлуенсър с над 3 милиона последователи в Instagram, която през 2016 година се появава за първи път като 19-годишно момиче от Лос Анджелис и мигновено става вайръл. През последните години Miquela се появява на билборд на Times Square, списание TIME я обявява за “най-влиятелната личност в интернет”, а напоследък я определяна като “кралицата на метавърс”
“Толкова съм развълнувана да работя с Pacsun” казва Miquela. “Като фен на техните дрехи, емоции, които носят и визия, не бих могла да съм по-щастлива да си партнирам точно с тях и заедно да разберем какво ще е бъдещето на модата и културата за новото поколение.
Brieane (Brie) Olson, президент на Pacsun споделя “Miquela се превърна в дигитална муза за Pacsun и за нас е наистина вълнуващо да работим с нея“
Повече за колаборацията между Pacsun & Miquela можете да следите в профилите им: