Когато родителите и техните деца се подготвят за новата учебна година, Carter’s стартира кампания с фокус върху най-малките деца, които облича. “Повече от просто сладко” е първата работа от партньорството на марката за облекло с агенция Mischief, която надхвърля „сладкото“, за да подчертае предпочитаните от младите родители от милениал и Gen Z поколенията (най-старите членове на последното поколение са вече в края на 20-те си години) удобства и функционалности.
30-секундното основно видео, “Всичко, което съм,” включва глас зад кадър, който заявява, че „сладко е твърде повърхностно“ за описание на едно бебе. Разказвачът продължава със сух хумор, изброявайки „постижения“ като лазене в калта и игра с ябълков сос.
„Не се задоволявайте само със сладко,“ добавя разказвачът. „Вие сте повече от това.“
“Всичко, което съм” и няколко 6-секундни видеоклипа, които акцентират върху конкретни действия на децата — като бутане на чаша червено вино върху килима — се излъчват по телевизионни и социални платформи, включително Facebook, TikTok, Instagram, Pinterest и YouTube. За Carter’s, компания на 160 години, която се представя като най-голямата северноамериканска компания за облекло за бебета и деца, кампанията, която дебютира в четвъртък (1 август), представлява опит да достигне до ново поколение родители.
„Как да създадем тази кампания, която наистина да ни преопредели като марка, като се опрем на всичко, с което сме известни — нашата издръжливост, нашето качество, нашия комфорт — и да покажем продукта и марката през нова призма, но все пак да се опираме на историята на компанията?“ каза директорът по маркетинг Джеф Дженкинс относно нуждите на кампанията.
Дженкинс разговаря с Marketing Dive за „Повече от просто сладко“, ключовите прозрения за потребителите от поколението Gen Z, как Carter’s подхожда към лоялността и още.
Източник на новината: https://www.marketingdive.com/