TikTok и Creators HQ стартират първия обучителен лагер за инфлуенсъри в ОАЕ

09.06.2025

TikTok обяви партньорство с агенцията Creators HQ за стартирането на първия по рода си Creator С разширяващата се инфлуенсър икономика в Близкия изток, TikTok и агенцията Creators HQ обединяват сили за стартирането на първия официален Creator Bootcamp в Обединените арабски емирства (ОАЕ) – мащабна инициатива, насочена към развитието на дигитални таланти в региона.

Пазарен контекст и растеж

Индустрията на създателите в ОАЕ е в експанзия. Очаква се пазарът на livestream търговията в страната да достигне 3,4 милиарда долара до 2030 г., според данни, цитирани в предишна статия на InfluencerMedia.bg. Освен търговския аспект, социалните платформи се утвърждават като образователен и бизнес инструмент за новото поколение дигитални професионалисти.

Структура и цели на програмата

Обучителният лагер е разработен за начинаещи и напреднали създатели на съдържание, с фокус върху практическите умения, необходими за професионален растеж. Участниците ще преминат през модули, включващи:

  • алгоритми на TikTok и тенденции в съдържанието;
  • стратегическо създаване на видео;
  • бранд партньорства и монетизация;
  • изграждане на медийно портфолио;
  • дигитална етика и управление на общности.

Програмата ще бъде интензивна и модулна, като ще се провежда изцяло на английски език, с цел привличане на участници както от ОАЕ, така и от съседни страни – Саудитска Арабия, Кувейт, Бахрейн, Египет и др.

Възможности за сертифициране и международна реализация

След завършване, участниците ще получат официален сертификат, който може да се използва както при професионални кандидатури, така и за доказване на компетентности пред брандове, агенции и онлайн платформи. Включването на международен език на преподаване отваря вратата за регионална и глобална реализация, включително участие в бъдещи програми извън ОАЕ.

Дългосрочна визия и стратегическа роля

С тази инициатива TikTok се позиционира като образователен и професионален партньор в региона, надграждайки над стандартния модел на създател-платформа. Целта е не само увеличаване на броя създатели, но и изграждане на устойчива екосистема, в която инфлуенсърите играят роля на сертифицирани експерти с бизнес потенциал.

Открийте повече за тази инициатива и как TikTok променя правилата за създателите в региона – прочетете пълния материал.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Португалия настоява за по-строг контрол върху инфлуенсър рекламата