През последните месеци шефът на Instagram Adam Moserri многократно говори за високата ангажираност на видеото и как създателите на съдържание и брандовете трябва да наблегнат на него.
Вече имаме и данни за това кои публикации се радват на най-голямо внимание в Instagram, благодарение на проучването, което платформата за инфлуенсър маркетинг Hypeauditor.com проведе през юли 2022.
Анализирани са 77.6 милиона поста в социалната мрежа през миналия месец, за да се изведат тези тенденции:
- най-често публикувани остават снимките с 42% от всички, а каруселите са на второ място с 26%
- рийлс са на трето място по публикуване, но на първо място по достигнати хора
- рийлс също така събират най-много харесвания и коментари.
Проучването ясно показва, че към този момент рийлс са най-препоръчваният вариант на съдържание за най-висока ангажираност на аудиторията, въпреки че все още не са така споделяни.
Независимо в каква посока се развива Instagram в следващите месец, включването на рийлс във вашата маркетинг или инфлуенсър стратегия е препоръчително.