Използвайте reels в Instagram, ако искате да достигнете до повече хора (изследване)

29.08.2022

През последните месеци шефът на Instagram Adam Moserri многократно говори за високата ангажираност на видеото и как създателите на съдържание и брандовете трябва да наблегнат на него.

Вече имаме и данни за това кои публикации се радват на най-голямо внимание в Instagram, благодарение на проучването, което платформата за инфлуенсър маркетинг Hypeauditor.com проведе през юли 2022.

Източник: https://hypeauditor.com/

Анализирани са 77.6 милиона поста в социалната мрежа през миналия месец, за да се изведат тези тенденции:

  • най-често публикувани остават снимките с 42% от всички, а каруселите са на второ място с 26%
  • рийлс са на трето място по публикуване, но на първо място по достигнати хора
  • рийлс също така събират най-много харесвания и коментари.

Проучването ясно показва, че към този момент рийлс са най-препоръчваният вариант на съдържание за най-висока ангажираност на аудиторията, въпреки че все още не са така споделяни.

Независимо в каква посока се развива Instagram в следващите месец, включването на рийлс във вашата маркетинг или инфлуенсър стратегия е препоръчително.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
“НА LOVE за инфлуенсъри и брандове” е групов дейтинг и парти на 22 юни от 18:00 часа