Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Данни от проучването „Икономика на създателите на съдържание“ от Delloite

0

Deloitte публикува доклад, озаглавен „Икономика на създателите в 3D“, който разкрива нарастващото влияние на създателите на съдържание и тяхната способност да стимулират ангажираността на потребителите и поведението на марките при покупка. Изследването, базирано на проучвания сред повече от 2000 потребители, 500 създатели и 500 марки в САЩ, хвърля светлина върху отчетливите предимства, които създателите предлагат в сравнение с традиционния маркетинг. 

Според Goldman Sachs икономиката на създателите в момента генерира приблизително 250 млрд. долара приходи и се очаква да се удвои през следващите пет години. 

Анализаторите на Deloitte твърдят, че трима от всеки петима анкетирани потребители заявяват, че е по-вероятно да се ангажират положително с марка, препоръчана от създател, когото следват, или да закупят от нея.

В проучването се подчертават два ключови фактора, които допринасят за тази силна връзка между потребителите и създателите и последващото доверие в марката: относителност и страстни последователи. Потребителите са по-склонни да действат по препоръки от създатели, които имат сходни социално-икономически условия, хобита или интереси. Освен това създателите с често потребление на съдържание и присъствие в множество платформи са склонни да имат по-предани аудитории.

Проучването на Deloitte подчертава значението на това марките да насърчават стабилни партньорства с творците, като предоставят творческа свобода, осигуряват съответствие между марката и аудиторията, предоставят справедливо и навременно възнаграждение и предлагат дългосрочна подкрепа за растежа и благосъстоянието на творците.

„Създателите на съдържание  са в челните редици на стимулирането на доверието сред потребителите, което подсилва начина, по който марките формират по-зрели отношения с тези хора“, заявява Кени Голд, ръководител на отдел „Социални мрежи, съдържание и инфлуенсъри“ в Deloitte Digital.

Проучването също така разкрива, че марките, които отчитат висока възвръщаемост на инвестициите (ROI) от инициативите на създателите, се отличават в три ключови области:

  • те поддържат партньорства с по-голям брой създатели едновременно, обикновено с шест до десет или повече.
  • Дават приоритет на създателите с брой последователи между 250 000 и 500 000, като балансират между обхвата и въздействието.
  • Те отделят значителна част от бюджета си за социални медии (средно 42%) за партньорства с творци.

„За да създадат по-значимо въздействие, лидерите в индустрията може би ще искат да преразгледат маркетинговите си планове, ако стздателите на съдържание не са в техния арсенал“, отбелязва Денис Ортис, ръководител на сектор „Реклама, издателска дейност, социални медии и платформи“ в Deloitte Consulting LLP.

Източник: https://www.netinfluencer.com/

Няма коментари

Подобни