Където инфлуенсърите и брандовете споделят

PUMA x DARA: ролята на посланика на бранда

0

Познаваме PUMA, чували сме Дара, виждали сме и по телевизията. Но сега ви срещаме с Елена Миланова, бранд мениджър на PUMA за България, за да си говорим за колаборацията между двете популярни имена.

Елена Миланова стартира като стилист в една от националните ни телевизии, минава през акаунт директор в най-голямата независима българска рекламна агенция, а към момента е бранд мениджър за международна марка. Целият й професионален опит намира правилното място в Спорт Партнърс, в работата й за PUMA.

А Спорт Партнърс е новият дистрибутор на PUMA за България от януари тази година. Компанията е дъщерно дружество на Спорт Депо и първата изцяло българска фирма, която ще представлява глобалната марка у нас.

Как започна приключението PumaFam за теб?
Вълнуващо! Процесът беше дълъг, но когато от Sport Partners ми се обадиха, че поемам длъжността осъзнах, че всичко си е заслужавало. Работата за международен бранд изисква голяма гъвкавост, защото трябва да съумееш да спазваш всички правила наложени от компанията, но в същото време да си релевантен за своя пазар. Силно се надявам работата ми за PUMA, а и тази на моите колеги, да успее да смени перспективата за бранда в България и да го направи по-желан.

Откъде дойде идеята за посланик на бранда и през какви етапи минахте при избора му?
В международен план този подход не е нов за PUMA. Тяхната цел е да намерят най-подходящото лице на местно ниво, което да носи в себе си всички ценности на бранда и да го презентира по най-добрия начин.

За нас беше много важно да осъществим тази идея, защото смятаме, че тя е основополагаща за имиджа на марката, особено, ако искаш да я издигнеш на следващо ниво.

Как и защо избрахте Дара за посланик на Puma в Югоизточна Европа?
Още преди централата да ни насочат какъв човек търсим, за нас беше ясно, че това ще е Дара. Тя е огън момичето на българския поп и нямахме никакви съмнения в избора си. По това време тя работеше с друг спортен бранд, но смятам, че историята и наследството, които PUMA има, бяха една от причините Дара да се съгласи да стане нейно лице. Целият екип, тук и от централата, сме изключително щастливи от нейното решение, защото съвместната ни работа е истинско удоволствие.

В какво се изразяват задачите на бранд посланика и за колко време?
Посланикът на марката трябва да живее с нея, да диша с нея, да бъде щастлив, че е част от семейството на бранда. Според мен е много важно, когато някоя звезда приема такъв тип сътрудничество наистина да харесва продуктите и да ги рекламира с удоволствие. Неговата главна задача е да ги представя на аудиторията си, но не само с рекламен текст в постове в социалните мрежи,

Какво очаквате да постигнете с това партньорство?
Разпознаваемостта на Дара е нашето най-голямо преимущество. Това е нашата първа година като дистрибутор на марката за България и искаме възможно най-голям брой хора да виждат марката, да научат за специалните колекции, които до момента не са стигали до нашия пазар. За нас е важно да привлечем потребителите в магазините ни, за да пробват продуктите, защото тогава всъщност разбират, че говорим за истинско качество, внимание към детайла, но най-важното – комфорт.

Имате ли вече резултати от това сътрудничество?
Обратната връзка след първата ни голяма съвместна кампания беше наистина силно положителна. Шест месеца от старта на партньорството ни с Дара спокойно мога да твърдя, че PUMA в България в този ѝ вид много е липсвала на аудиторията. Успяхме и да осъществим много смело желание – да имаме собствен канал в Instagram @puma.bulgaria. Това е и основното място, в което комуникираме партньорството ни. Благодарение на възможностите, които тази платформа предлага и огромната аудитория, която Дара има там,

Залагаме и на традиционни канали, които смея да твърдя, че все още играят ключова роля в комуникацията на голяма кампания – OOH, онлайн медии и печатни издания.

Какви са бъдещите ви планове в България? Планувате ли по-активна работа с инфлуенсъри?
Стартирахме с много имиджови проекти, за да можем да върнем „блясъка“ на марката. В момента активно работим с различни лица като

Работата ни с инфлуенсъри през 2024 се надявам да мине на следващо ниво, но няма да издавам какво сме подготвили, надявам се кампаниите сами да говорят за себе си.

Какво да очакваме през 2024 от PumaFam и Дара?
Имаме планове нашето семейство да расте и през 2024г. и силно се надявам да успеем да зарадваме нашата основна таргет група – поколението Z. С Дара работим рамо до рамо, за да можем да осъществим нови и смели кампании, така че може да очаквате още красиво съдържание и страхотна селекция артикули в нашите магазини в Paradise Center, София и Mall Plovdiv.

No comments

Подобни