Създатели на съдържание вдъхват живот на истински любовни истории от Tinder в нова серия в социалните мрежи

25.08.2024

Tinder, водещото приложение за запознанства в света, усилва романтиката и забавлението с най-новата си социална кампания „Long Story Shorts“.

Стартира в началото на август в Instagram и TikTok, тази игрива нова поредица празнува реални любовни истории от потребители на приложението, пресъздадени от някои от най-забавните личности в социалните мрежи. Кампанията включва шест истински любовни истории, вдъхновени от комедийни създатели на съдържание като Далия Елизабет, Кендал Ландрет и Мици Андерсън. Всяка история е изпълнена с чар и хумор, присъщи на романтичните комедии.

@tinder

ready for that rom com ending? Part 3 has landed 💕✨ @Kendahl Landreth & @mitsy #LongStoryShorts

♬ original sound – Tinder

„Искахме да представим по достъпен начин как съвременната романтична среща е предимно цифрово изживяване и че сингълите днес не изпускат нито една от случайностите, романтизирани в филмите – просто изглежда малко по-различно днес,“ каза Стефани Данци, старши вицепрезидент по глобален маркетинг в Tinder.

„Винаги търсим нови начини да подчертаем истинските връзки, които се превръщат в любов на нашата платформа, и ‚Long Story Shorts‘ прави точно това, като вдъхва живот на тези истории с весела и ангажираща нотка.“

„Long Story Shorts“, създадена в сътрудничество с агенцията за социални медии и култура Movers+Shakers, се представя чрез видеа с кратка форма – шест епизода в Instagram и 18 мини епизода в TikTok.

@tinder

Part 1: no small talk… straight to the date 🫡 #LongStoryShorts #LongDistance #Dating @Kendahl Landreth @Dalia Elizabeth

♬ original sound – Tinder

„С ‚Long Story Shorts‘ не просто разказваме любовни истории в социалните медии; ние празнуваме магията на истинските връзки, създадени в Tinder, докато предлагаме и добра доза смях,“ добави Джеофри Голдбърг, съосновател и главен креативен директор на Movers+Shakers.

„Тази кампания перфектно съчетава романтика и комедия в социалните платформи, където потребителите търсят развлечение.“

Източник на новината: https://www.thedrum.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
С навлизането на спортистите в ролята на инфлуенсъри се появява „ново поколение агенции“