Atelie.bg: Инфлуенсъри и афилиейт решения биха били подходящи за онлайн магазини с хендмейд продукти

Atelie.bg е не просто онлайн магазин за ръчно изработени арт подаръци, а виртуално ателие, където можем да открием творбите на едни от най-популярните художници, скулптори и занаятчии, за да зарадваме себе си или приятели.

Онлайн магазинът е участник в конкурса на eCommerce Academy Awards 2023, където най-добрите електронни търговци ще премерят сили за приза “Звезди на онлайн търговията” в България.

Ние от Инфлуенсър Медия България сме медиен партньор и в поредица от статии ви представяме част от кандидатите и техния опит или желание да работят с инфлуенсъри. После даваме предложения за подходящи създатели на съдържание, с които този екомерс бизнес да партнира за повишаване на разпознаваемостта на марката, повече ангажираност от потенциалните клиенти и увеличаване на продажбите, разбира се.

Радосвета Гюлева, която ръководи atelie.bg, се съгласи да ни разкаже повече за настоящите им активности и това, което планират в сферата на маркетинга.

Бихте ли описали вашата дейност в 2 изречения?

Платформата позволява на едни от най-добрите български творци на ръчно произведени изделия да достигнат до повече клиенти и да се съсредоточат върху това, което могат най-добре, а именно – да творят. Делегирайки маркетинговата стратегия продажбите и пласмент на нас.

На каква дигитална комуникация залагате последната една година?

Последната година заложихме повече на офлайн продажбите от уста на уста и афилиейт маркетинга. Разработихме собствен софтуер. И леко неглижирахме дигиталната комуникация.

Има ли причина да изберете да нямате Инстаграм и ТикТок профили?

Фокусът на внимание е причината.

Плануваме да добавим Инстаграм. За ТикТок имаме резерви. 

Замисляли ли сте се да използвате инфлуенсъри за популяризиране на вашите продукти и онлайн магазин? Защо бихте го направили през 2023?

Всъщност да. Все още не сме работили по реализацията.

Какви наблюдения имате върху работата на инфлуенсърите за ваши конкуренти или изобщо в България? Използват ли онлайн магазините за ръчно направени изделия популярни личности в своята комуникация?

Не мисля, че много от хендмейд творците и електронни магазини в България използват инфлуенсъри за продажбите си. Преките ни наблюдения са върху изключително успешната кампания на инфлуенсъри за популяризирането на известна търговска марка бижута на наши клиенти и приятели. Собственичката умело е подбрала десетина емблематични жени, с които клиентите се идентифицират: от различни възрасти и всичките внушаващи изящество и красота.

Какъв бюджет бихте отделили за работа с инфлуенсъри на месечна или годишна база?

Не съм мислила за това. Зависи доколко този бюджет се възвръща. 

Как бихте подходили при избора на инфлуенсъри за вашия бизнес? Как ви звучи партньорство изцяло на бартер?

Звучи интересно. Продажбата е пресечна точка на взаимен интерес. Ползотворните отношения са факт, когато двете страни гледат в една посока и и двете страни се чувстват печеливши в отношенията си. Така че e въпрос на обсъждане.

Как бихте структурирали кампаниите си – на времеви период, за определени категории продукти, при промоции или друг начин?

Бих казала, че на времеви период е подходящо, както за определени категории продукти.

Какви цели бихте поставили на вашите инфлуенсъри и как бихте ги измерили?

Реален краен резултат, нарастване на продажбите, който установяваме с афилиейт кодове. Второстепенни цели – нарастване на популярността в Интернет пространството: харесвания, посещения, кликове.

Как планирате да получите повече публична подкрепа в последния етап на конкурса eCA Awards 2023 “Звездите на онлайн търговията” за избор на любим магазин на публиката и как?

Чрез изградената ни мрежа от контакти.   

За толкова разнообразни продукти, автори и богата платформа, каквато е atelie.bg, предложенията ни за инфлуенсъри биха могли да бъдат стотици, но все пак се спряхме на осем прекрасни дами, които ценят ръчно изработените бижута, артикули за дома и дрехи, имат изключителен стил, който личи от всяка тяхна публикация и биха паснали чудесно за партньорство с този онлайн магазин:

Елица Бехар

https://www.instagram.com/mademoisellie_/

Симеона Герджикова

https://www.instagram.com/simeona.g/

Сиси Ангелова 

https://www.instagram.com/sisiangelove/

Йоана Иванова

https://www.instagram.com/ioivanova/

Джулия Петрова

https://www.instagram.com/its.juliapetrova/

Севги Али

https://www.instagram.com/flashyblooms/

Калина Николова

https://www.instagram.com/f_gal/

Константина Живова

https://www.instagram.com/konstantina_showme/

Дори и една да бъде избрана за съвместна работа, пак ще има видим ефект за онлайн магазина.

Пожелаваме успех във всички колаборации, както и на финала на eCommerce Academy Awards 2023, когато на 05-ти октомври на официална церемония ще разберем кои са “Звездите на онлайн търговията” в България. Повече информация за конкурса има тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
YouTube тества „Community Spaces“ за увеличаване на ангажираността на феновете