Френското приложение BeReal, известно със своята автентичност и спонтанност, официално стартира своята рекламна платформа в САЩ, насочена към потребителите от поколението Z . Този ход бележи значителна стъпка в еволюцията на платформата от приложение без реклами към привлекателен маркетингов канал за брандове, търсещи директна връзка с младата аудитория.
Растеж и ангажираност на потребителите
BeReal отчита над 40 милиона месечни активни потребители по целия свят, като 85% от тях са от поколението Z . Повече от половината от потребителите използват приложението шест дни в седмицата, като САЩ, Япония и Франция са водещите пазари. Приложението, което подканва потребителите да споделят нефилтрирано съдържание веднъж дневно, беше основано през 2019 г. и стана най-популярното социално приложение в App Store през 2022 г., печелейки наградата “Приложение на годината”. През юни 2024 г. BeReal беше придобито от мобилната гейминг компания Voodoo за 500 милиона евро .
Рекламни формати и партньорства
Новата рекламна платформа на BeReal предлага формати, които отразяват потребителското изживяване:
- Целеви реклами в потока: Интегрирани в съдържанието на BeReal
- Реклами с голямо въздействие: Ексклузивни ежедневни рекламни позиции
Платформата вече е привлякла над 200 рекламодатели, включително Nike, Netflix и Amazon. Levi’s съобщава за пет пъти по-висока ангажираност в BeReal в сравнение с други социални мрежи .
Корпоративна стратегия
BeReal назначи бившия изпълнителен директор на TikTok, Бен Мур, за управляващ директор в САЩ, който ще ръководи разширяването на платформата. Компанията също така назначи Иън Лутфия за директор на партньорствата с агенции, като той носи опит от Google, Meta и Snap .
С този стратегически ход BeReal целиBeReal стартира рекламна платформа в САЩ, насочена към поколението Z
Френското социално приложение BeReal, известно със своята автентичност и спонтанност, официално стартира своята рекламна платформа в САЩ, насочена към потребителите от поколението Z. Този ход бележи значителна стъпка в еволюцията на платформата от приложение без реклами към привлекателен маркетингов канал за брандове, търсещи директна връзка с младата аудитория.
Растеж и ангажираност на потребителите
BeReal отчита над 40 милиона месечни активни потребители по целия свят, като 85% от тях са от поколението Z. Повече от половината от потребителите използват приложението шест дни в седмицата, като САЩ, Япония и Франция са водещите пазари. Приложението, което подканва потребителите да споделят нефилтрирано съдържание веднъж дневно, беше основано през 2019 г. и стана най-популярното социално приложение в App Store през 2022 г., печелейки наградата “Приложение на годината”. През юни 2024 г. BeReal беше придобито от мобилната гейминг компания Voodoo за 500 милиона евро.
Рекламни формати и партньорства
Новата рекламна платформа на BeReal предлага формати, които отразяват потребителското изживяване:
- Целеви реклами в потока: Интегрирани в съдържанието на BeReal
- Реклами с голямо въздействие: Ексклузивни ежедневни рекламни позиции
Платформата вече е привлякла над 200 рекламодатели, включително Nike, Netflix и Amazon. Levi’s съобщава за пет пъти по-висока ангажираност в BeReal в сравнение с други социални мрежи.
Корпоративна стратегия
BeReal назначи бившия изпълнителен директор на TikTok, Бен Мур, за управляващ директор в САЩ, който ще ръководи разширяването на платформата. Компанията също така назначи Иън Лутфия за директор на партньорствата с агенции, като той носи опит от Google, Meta и Snap.
С този стратегически ход BeReal цели да предостави на брандовете възможност да се свържат с поколението Z по автентичен и ангажиращ начин, като същевременно запазва основните си ценности на спонтанност и реалност.да предостави на брандовете възможност да се свържат с поколението Z по автентичен и ангажиращ начин, като същевременно запазва основните си ценности на спонтанност и реалност.
Повече подробности за това можете да прочетете тук.