Където инфлуенсърите и брандовете споделят

„Де-инфлуенсърите“ в TikTok ви казват какво да не купувате

0

Нова тенденция в TikTok насърчава хората да преразгледат навиците си за пазаруване. Кампанията за „de-influencing “ генерира хиляди видеоклипове на тиктокъри, които разубеждават потребителите да не закупуват viral продукти, особено в сферата на красотата.

Видеоклиповете се фокусират върху известни продукти, които „де-инфлуенсърите“ смятат, че са незаслужено популярни и не си струва да се купуват. Тази тенденция е отговор на безкрайното популяризиране на продукти от инфлуенсъри за красота и начин на живот, които често получават заплащане за рекламата им.

Тенденцията предизвика разговор за достоверността на ревютата на инфлуенсърите и дали те наистина използват продуктите, които рекламират. Някои създатели на съдържание вярват, че инфлуенсърите приоритизират монетизацията пред автентичността и споделят само продукти, за които им е било платено или са получили като PR пратка.

По-голямата част от Gen-Z предпочитат да купуват от устойчиви марки и е по-вероятно да направят покупки въз основа на лични, социални и екологични принципи. Някои критикуват тенденцията, че все още използва методи за „влияние” и за „де-влияние” и подтиква потребителите да купуват алтернативни, често по-евтини продукти като заместители.

Няма коментари

Подобни