Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Instagram тества опция за създаване на сторита в колаборация с приятели

0

Instagram експериментира с нова колаборативна функция, този път чрез сторита, които може да създадете с приятел. Дори да изглежда странна, тази функция има смисъл като вариант за споделяне.

Ето как работи:

Instagram Friend Story
Някои потребители вече виждат нова опция в процеса на създаване на сторита, която им позволява да споделят своето стори с приятел чрез опцията „Friend’s Story“.

Ако изберете да споделите стори по този начин, връзката, с която го споделяте, ще може да го прегледа и след това да го добави към своето стори, ако одобри.

Instagram Friend Story
Както е посочено по-горе, сторито се изпраща на вашата връзка като съобщение, което им позволява да го прегледат. Ако изберат да го споделят, то ще бъде добавено към техните сторита, но с вашето име, показващо, че вие сте го създали.

Това може да бъде удобен начин за сътрудничество с приятели, както и за увеличаване на ангажираността и популярността в приложението.

И ако брандовете също получат достъп до тази функция, това може да предостави нов, опростен начин за трупане на UGC, като насърчава феновете да представят своето съдържание, с цел потенциално да бъдат показани на профила на вашата марка.

Опцията все още се тества с избрани потребители, въпреки че все още няма определен срок за пълно пускане.

„Винаги работим върху нови начини за споделяне и взаимодействие в Instagram и в момента тестваме начин за искане за споделяне на стори на приятел с малка група хора за начало.“

Това е последното от поредица колаборативни опции в приложението, като платформата също експериментира със стори „Hype“ съобщения, шаблони „Add Yours“, публични колекции и други.

Адам Моссери, шефът на Instagram, наскоро отбеляза, че иска да се увери, че Instagram не губи своя социален фокус, докато се насочва все повече към забавление, и следователно може да се очаква платформата да експериментира с редица нови опции за насърчаване на ангажираност и взаимодействие в приложението тази година.

Friend’s Stories е още един елемент, който може да се окаже интересна интерактивна опция, ако получи пълно пускане.

Източник: https://www.socialmediatoday.com

instagram

No comments

Подобни

В България има около 1600 микро, 380 макро и 2000 нано инфлуенсъри – кой и за какво може да партнира с тях (проучване и анализ)

На 20.09.2022 PR агенция MSL Sofia обяви резултатите от тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica – , за да разбере нагласите на инфлуенсъри, потребители ...