Кампанията на Камала Харис е златна мина за инфлуенсърите

15.08.2024

След като президентът Джо Байдън се оттегли и Камала Харис обяви своята кандидатура, вълнението около новата кампания бързо нарасна. Според кампанията, профилът KamalaHQ в TikTok увеличи последователите си петкратно само през първата седмица, а съдържанието, фокусирано върху Харис, получи 232 милиона гледания и над 33 милиона харесвания. Това далеч надхвърля общия брой харесвания на Тръмп: към момента на публикацията, профилът на Тръмп има близо 30 милиона харесвания в сравнение с 60 милиона на Харис.

Освен данните за ангажираността, кампанията забеляза и значително увеличение на броя на потребителите и създателите на съдържание в TikTok, които създават съдържание в подкрепа на Харис, темп, който бе невъзможен с Байдън начело на билета.

„Сега можем да използваме страницата For You по различен начин, защото броят на хората, които създават съдържание за KamalaHQ, нарасна толкова много“, споделя Лорън Кап, която ръководи TikTok акаунта на кампанията на Харис пред WIRED. „Забелязахме огромен ръст в ангажираността на инфлуенсъри и знаменитости, които коментират и споделят нашето съдържание по начин, който не се случваше на BidenHQ.“

Това е създало обратна връзка, при която поддръжниците създават съдържание, което кампанията преработва и използва сама. „Нашата аудитория постоянно ни насърчава да използваме различни звуци и трендове, и ние реагираме—включваме се в тези вирусни моменти и се ангажираме директно с нашата аудитория по начин, който ги вълнува,“ казва Лорън Кап. „Коментарите ни са пълни с хора, които казват: ‘О, боже, чаках толкова време да го направят!’ Това създава общност сред нашите последователи, което позволява съдържанието ни да се разпространява широко и органично.“

Не само Камала Харис е спечелила от този дигитален подем на подкрепа за кампанията ѝ. Политическите инфлуенсъри и създателите на съдържание също увеличават последователите, харесванията и ангажираността си. Няколко създатели на съдържание, които говориха пред WIRED, споделиха, че публикациите им в платформи като TikTok и Instagram получават повече харесвания и положителни коментари в сравнение с времето, когато Байдън беше начело на кампанията.

„Реакцията на всичко, свързано с името на Камала, е невероятно висока, никога не съм виждала такъв отзвук за Байдън,“ казва Саадия Мирза, политически създател с около 100,000 последователи в TikTok. Мирза се самоопределя като „никога за Тръмп“, която събира новини и данни от различни източници в интернет. „Не знам какви са техните числа, но мога да кажа, че само от моите публикации забелязвам изключително висока ангажираност, споделяне, коментари, отговори и дори лични съобщения.“

Източник на новината: https://www.wired.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
THE #AWARDS 2022 – първите български награди за създатели на дигитално съдържание