Кои са любимите агенции на 35 нано- и микроинфлуенсъри и с кои брандове биха искали да работят?

23.11.2022

Често говорим за работа между брандове и инфлуенсъри, но е редно да споменем и агенциите като важна и неизменна част от процеса по изграждане на стабилни партньорства.

Запитахме 35 инфлуенсъри (18 с до 10 000 последователи, 16 с до 50 000 и 1 с над 100 000) да ни споделят какви трудности срещат при работа с агенции, с кои брандове много биха желали да работят, но най-важното: кои са агенциите, с които вече са реализирали партньорства и са щастливи, биха работили отново и горещо препоръчват.

Запитването беше анонимно и не цели да направи представителна извадка, а да създаде един импровизиран списък с агенции, които брандовете и инфлуенсърите да ползват при нужда.

Любимите агенции на тези 35 инфлуенсъри са подредени по брой гласове, които са получили, като някои са посочили повече от една. Influencer.bg е тотален лидер, заедно с От-До Консулт и Paragraph 42, а Aplifame е мобилно приложение, което всъщност пропуска нуждата от агенция, но за запитаните инфлуенсъри то носи работа точно като агенция и затова са го посочили. Не всички агенции, които са в списъка, са специализирани за работа с инфлуенсъри, но предлагат и такива услуги, наред с PR и дигитален маркетинг.

Influencer.bg

OT-DO Konsult

Paragraph 42

Amplifame

Influ.ai

All Channels

Anomaly

Strata

Sunday Media

APRA Porter Novelli

Dentsu

DNK

FameМanagment

Interpartners

LevelOne

PAN Digital

Revtag

Smarkethink

Talent Media

Travel Mind

United Partners

Voiz.bg

Xplora

PVDigital

Сред най-често споменатите проблеми при работа с агенции са изброени следните:

  • не ги познавам;
  • не зная как да се свържа с тях;
  • не ми дават готини клиенти;
  • не мога да се свържа с тях;
  • имат много изисквания.

На въпрос

С кои агенции бихте искали да работите,

отговорите са пряко свързани с това кои клиенти представляват и по брой желания наредбата им е следната, като отново първите три събират най-много кандидати за партньорства, като важно е да се обърне внимание, че някои искат да работят с тях, защото никога не са го правили, а други, защото са доволни от съвместната им дейност и искат да повторят и потретят:

Influ.ai

Anomaly

United partners

All Channels

Amplifame

Influencer.bg

Influentica

Proof

Sunday Media

Talent media

V+O Communication

DNK

Media Marks

next-dc

OT-DO Konsult

Otdoconsult

Paragraph 42

Propaganda group

RevTag

Wearehuman

What If

Xplora

Интересно е и с кои клиенти биха искали да започнат работа тези 35 нано и микроинфлуенсъри. Сред тях няма изненада, защото най-желани са в сферата на мода, козметика, детски артикули, молове, техника, дом и почивка, хотели и спорт. Но това са и отлично разпознаваеми брандове от телевизионни реклами и дигитална комуникация. В случай, че някой от бранд мениджърите на тези компании чете, може да се чувства директно поканен да прави запитвания към инфлуенсъри или агенции за работа с тях, ако все още не е започнал такива партньорства:

About You

Always

Angel Baby

Answear

BelleBox

Biotrade

BSB

Chicco

Chipolino

Ciela

Cosmetics Plus

Decathlon

Derma-Act

dm

Dr. Oetker

DUKA

Easy Rent Bulgaria

Emag

Fashion Days

Ferrero

FootCourt

H&M

Happy Bar & Grill

Harmonica

IKEA

JYSK

Kibrit

L’Oréal

Lancome

Lidl

Maybelline

Miele

Mondelez

Nespresso

Obuvki.bg

Pampers

Paradise Center

Parkmart

PEPCO

Philips

Picantina

Pinko

Pirin Golf

Pulse Fitness and Spa

Sephora

Serdika Center

Sisley

Storytel

Takeaway

Tehnomix

The Palace Hotel

ГАЙО

Тези списъци имат една цел: да се ориентирате, когато ви потрябват агенции. Да видите какъв тип бизнеси, продукти и брандове търсят инфлуенсърите. Попитахме само 35 нано и микроинфлуенсъри, така че не е представителна извадка, а само начало за разговор по темата.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Women in Influencer Marketing – за най-добрите практики, рекламните тенденции и жените в бизнеса