Постовете на инфлуенсърите за брандове вече ще се показват като банери в избрани медии

05.08.2022

ProductLead стартира партньорство със Sportal Media Group и създава иновативно решение чрез интегриране на инфлуенсъри и дисплейна реклама

Иновативната румънска потребителска платформа за маркетинг на съдържание ProductLead, която навлезе на българския пазар съвсем наскоро, обяви ексклузивно партньорство с водещата българска медийна компания Sportal Media Group. Като част от сътрудничеството ProductLead и Sportal Media Group ще стартират предлагането на решението Social Display в България. То интегрира ефективно съдържание, създадено от инфлуенсъри с платформи за публикуване. Този подход генерира много по-смислено и широкомащабно взаимодействие с различни целеви аудитории и максимизира онлайн резултатите на компаниите.

Social Display стартира през 2021 г. в Румъния с Ringier Group и досега са проведени повече от 20 специални кампании. Използващите го марки от сектора на модата, красотата, бързооборотните стоки, електроуредите са имали средно на кампания: 2,16 милиона+ обхват (рийч), CTR от 5,55% (10 пъти по-висок от средния за бранша в Румъния), +8,24% Brand Lift и средно между 8 и 12 активирани микроинфлуенсъра.

Чрез Social Display компаниите разполагат с технология, която им дава достъп до инфлуенсъри и подобрява съдържанието им в първокласни медийни сайтове. Решението избира правилните инфлуенсъри за дадена марка въз основа на целевата аудитория и кратка информация и след това събира съдържанието, което те публикуват в кампанията. Социалното съдържание автоматично се разделя на десетки уникални рекламни послания и формати, които имат по-висок потенциал за генериране на продажби. Специалните материали се публикуват на сайтовете на Sportal Media Group и позволяват разширено таргетиране, за да се осигури максимална ефективност при достигане до точната аудитория.

Инфлуенсърите вече се налагат като медия от ново поколение, която все повече влияе върху решенията за покупка сред по-младите. В същото време традиционните медии остават мощен канал за достигане до различни аудитории по надежден и безопасен за марката начин. С решението Social Display ние вземете най-доброто от двата свята, създавайки маркетингова платформа от ново поколение, способна да умножи популярността на дадена марка“ – коментира Александър Стоика – Марку, съосновател на ProductLead.

В Sportal Media Group иновациите са част от нашата ДНК. Те се прилагат на много нива – бизнес модел, технология, редакция и разбира се – реклама. Партньорството ни с ProductLead е част от тази наша дългосрочна стратегия за иновации и аз съм уверен, че включването на съдържание, генерирано от инфлуенсъри, в първокласно медийно пространство ще създаде огромна стойност за нашите клиенти и ангажиращо съдържание за нашите читатели. Ние сме водещата медийна група по отношение на присъствието в социалните медии с над 2,5 милиона последователи в различни канали и това е още една причина, поради която това партньорство има смисъл за нас-

посочва Мартин Петров, вицепрезидент „Бизнес развитие“ в Sportal Media Group.

ProductLead наскоро представиха приложението Amplifame, което свързва брандове с инфлуенсъри, в България. Кампаниите вече са активни и българските лидери на мнение могат да се включат.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
eCommerce Academy Podcast – за онлайн магазини и как комуникират със своите клиенти