TikTok споделя информация за тенденциите в пазаруването в приложението

12.08.2024

Искате да се запознаете по-добре с ключовите TikTok тенденции в момента?

Това ще ви помогне. Днес TikTok публикува своя втори годишен доклад „Какво следва“, който разглежда ключовите тенденции в пазаруването в приложението и как те оформят потребителското изживяване.

Докладът от 26 страници предоставя задълбочен поглед върху три по-широки тенденции. Можете да изтеглите пълния доклад тук, но в тази публикация ще разгледаме някои от ключовите моменти.

Първо, TikTok обяснява как е достигнал до изводите за тенденциите в доклада, като отбелязва, че той включва първоначални сигнали за тенденции, след това и дългосрочни индикатори.

Чрез това TikTok вярва, че неговата методология ще разкрие ключови тенденции, върху които да се фокусирате, което може да ви помогне да подобрите разбирането си.

TikTok е подчертал три основни промени в тенденциите в доклада, предоставяйки задълбочен преглед на всяка от тях.

TikTok е избрал термина „bending“ (изкривяване) като основна тема на доклада, подчертавайки как хората променят възприятията си по отношение на определени аспекти на пазаруването.

Доклад за тенденциите в пазаруването на TikTok
Това е повече тематичен контекст, отколкото нещо друго, с основен акцент върху промените в потребителските поведения и очакванията им към марките.

Докладът предоставя бележки и обяснения за всеки елемент.

Доклад за тенденциите в пазаруването на TikTok
Както можете да видите в този преглед, подробните обяснения предоставят повече информация за това как всеки елемент се активира в приложението, включително хаштагове, и бележки за начина, по който те са свързани с активността по пазаруване.

Тук има полезна информация. Не съм напълно сигурен, че се съгласявам с представянето, но бележките за тенденциите са ценни и могат да ви дадат важни насоки за максимизиране на вашия маркетингов подход в TikTok.

Докладът посочва как хората взаимодействат с определени тенденции в приложението и как това се свързва с активността по пазаруване, което може да помогне на вашата стратегия за съдържание.

Струва си да се разгледа. Можете да изтеглите доклада на TikTok „Какво следва в пазаруването“

Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
9 идеи как да се възползвате от създатели на съдържание и инфлуенсъри за празниците (Helloween, Black Friday, 8-ми декември, Коледа, Нова година)