Искате да се запознаете по-добре с ключовите TikTok тенденции в момента?
Това ще ви помогне. Днес TikTok публикува своя втори годишен доклад „Какво следва“, който разглежда ключовите тенденции в пазаруването в приложението и как те оформят потребителското изживяване.
Докладът от 26 страници предоставя задълбочен поглед върху три по-широки тенденции. Можете да изтеглите пълния доклад тук, но в тази публикация ще разгледаме някои от ключовите моменти.
Първо, TikTok обяснява как е достигнал до изводите за тенденциите в доклада, като отбелязва, че той включва първоначални сигнали за тенденции, след това и дългосрочни индикатори.
Чрез това TikTok вярва, че неговата методология ще разкрие ключови тенденции, върху които да се фокусирате, което може да ви помогне да подобрите разбирането си.
TikTok е подчертал три основни промени в тенденциите в доклада, предоставяйки задълбочен преглед на всяка от тях.
TikTok е избрал термина „bending“ (изкривяване) като основна тема на доклада, подчертавайки как хората променят възприятията си по отношение на определени аспекти на пазаруването.
Доклад за тенденциите в пазаруването на TikTok
Това е повече тематичен контекст, отколкото нещо друго, с основен акцент върху промените в потребителските поведения и очакванията им към марките.
Докладът предоставя бележки и обяснения за всеки елемент.
Доклад за тенденциите в пазаруването на TikTok
Както можете да видите в този преглед, подробните обяснения предоставят повече информация за това как всеки елемент се активира в приложението, включително хаштагове, и бележки за начина, по който те са свързани с активността по пазаруване.
Тук има полезна информация. Не съм напълно сигурен, че се съгласявам с представянето, но бележките за тенденциите са ценни и могат да ви дадат важни насоки за максимизиране на вашия маркетингов подход в TikTok.
Докладът посочва как хората взаимодействат с определени тенденции в приложението и как това се свързва с активността по пазаруване, което може да помогне на вашата стратегия за съдържание.
Струва си да се разгледа. Можете да изтеглите доклада на TikTok „Какво следва в пазаруването“
Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/